Annons:
Etiketteraurachakra
Läst 1535 ggr
undrarens
9/19/13, 7:48 PM

chakra

ursäkta en oinvigd i det här med balans…och framför allt hur fridens kan man vet att chakrerna  är i balans , jag bara undrar(ta nu min fundering på rätt sätt).

har svårt att praktiskt förstå då man "vet/känner" att alla verkar va i balans, är det inte att dom ska "snurra" på …Skrattar, ja menar de är väl då de händer "stuff"?? (slår ut frågandes med armarna).

enlighten me hur ni tror man märker av det hela att …just nuTummen upp är chakrerna igång .

de känns ju så subtilt på nåt vis.

eller kan ni hänvisa till nån med bra "vetskap"/ koll på sånt här och att det inte bara blir "flummeri".

de här med färger på alla möjliga chakran vem fridens ser dom färgerna??

inte ser då jag om jag tittar på en person rakt upp och ner att nu "lyser" det rött eller blått skimmer runt ngn. 

jag menar de verkar så kryptiskt och ger utrymme för otaligt med hittepåeri/mytomani om sånt här.

jag menar vad ska man ha för egenskap som person att kunna "se"/förstå sånt.

kan ju vara vilka kvacksalvare som helst som påstår vad som helst…(farliga saker, lura folk på pengar…) nån sorts organisation och praktiska teorier om hur man "avslöjar" sånt måste det väl finnas??  eller det kanske inte gör det??

eller i så fall kan man ju vara mkt skeptisk överhuvudtaget till det här med auraläsning.

ja jag vet ärligt sagt inte vad jag ska tro men mkt går ju hittas på också…??

jag menar har ju läst i diverse skrifter och det känns ju logiskt om man nu "påstås" ha en viss Aura färg den kan ju förändras under  en mikrosekund(nafs) [ ( typ exempel om man nu ska se på en kroppsdel(ex handen  lagd på nån apparat som "påstås" skriver på stås, för ingen apparat kan ju utläsa sånt , fullständigt ologiskt i min värld, och likväl förlitar vi oss vid bevisning på apparater(överallt i samhället, alkoblåsare ,voltmetrar, oscilloskop , respiratorer, u name it (vill bara belysa problemet att man inte ska lita blint på vad som står på apparaterna vid analyser / "bevisföringshänvisande") av diverse slag…nä sunt och va fundersam hur saker verkligen kan tänkas liggas till ."alternativa bevisnings formuleringar" men frågan är bara hur ska dom formuleras…blir säkert godtyckligt(dit vinden blåser😃 , hit eller dit) som allting annat i samhället😡, dvs på sannorlika skäl påhittat😃, är rätt lugnt med rutiner…)] och bli en annan färg nyans beroende på vad man får /tar till sig för intryck?🤔. 

jag ifrågasätter lite då jag inte kan se det med egna ögon och säga såhär kan det nog va nu för den här personen just nu (kan ju förändras" in an instant"…)eller?? .

några enkla?? ifrågasättningar ifrån en som känner sig novis fast man läst om allt möjligt (brukar tänka såhär ibland man lär sig massor med att fråga).

iaf får man förhoppningsvis höra/"se" åsikter ifrån visare personer än vad man själv befinner sig på för nivå i denna stund.

tyck till om vad ni anser .

är "open for suggestions" om hur man nu bör tolka sånt här med aura-nyanser.

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

Annons:
[GunillaF]
9/19/13, 9:28 PM
#1

Oj, det var många frågor och funderationer på ett och samma ställe. Är rädd att jag inte riktigt förstår alla frågor heller…

Du har massor att läsa om chakran och auror i trådar och artiklar.

När jag känner in chakror så visualiserar jag dem en efter en och känner obalanser på det sättet. När jag började med healing så använde jag mig av pendel så jag såg med blotta ögat över de chakran den svängde på ett sätt så jag viste att där fanns obalanser. Men pendeln är bara en förlängning av armen och medvetenheten så i takt med att jag blev säkrare i min roll som healer, slutade jag använda pendeln. Jag själv räcker.

Du undrar på flera ställen om det går att lita på det du inte ser.

Jaa, fundera på om du litar på radiovågor t.ex.

Du ser dem inte men nog funkar det så du hör både tal o musik i din radio. Inte är väl det nått hittepå så varför ska annat du inte ser vara det?

undrarens
9/21/13, 5:11 PM
#2

"healing"🌊-orna kan ju komma ju ifrån all världens håll mkt mystiskt faktiskt.

och dom är svåra och seSkrattar.

men dom känns❤️👍

mkt bättre attKramas o Pussar, då mår själen bättreLerTummen upp

 har faktiskt  funderat hur de är ställt med dom som sänder ut "antihealingvågor"

sånt är oerhört ruskigt tycker jag 🤮.

ps    jo man kan ju få en låt på hjärnan ,"inpejling" in radiovågen då🤔🙂,eller musikminnet🎧 som vaknar till liv svårt att "veta" de där… ds

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

Upp till toppen
Annons: