Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 473 ggr
[GunillaF]
2013-09-19 07:17

God morgon 19:e September

God morgon, god morgon!

Regnet det bara öser ner och nu har det verkligen kommit mycket!

Är glad att jag har ett arbete inomhus. Kan inte vara trevligt att vara ute någon längre stund när det är så här.

Ha en bra dag och le mot dem ni möter.🙂

Annons:
majlar
2013-09-19 08:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon.

Lyssnade på Kristian Gidlunds sommarprat i morse. Han berör. Tänkte en lång stund, vad vill jag inte gå miste om här i livet.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

(Foto Marianne)

Indiania
2013-09-19 09:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Godmorgon Gunilla och Majlar och alla ni andra!

Solen tittar fram bakom diset. Vilken känsla det är att ha en orörd dag framför sig.

Ha en härlig torsdag! 🌺

(Foto: Indiania)

" Var nära naturen - var när dig själv "

smilax
2013-09-19 10:51
#3

God förmiddag!

Regnet knattrar mot fönstret, katterna sover i varsit hörn, sonen är på jobbet och jag ligger i soffan och väntar på att bli frisk. Tror jag ska ta virkningen en stund och ligga kvar här. Snart kommer nog en katt och lägger sig på magen också🙂(jag lovar att le mot den då Gunilla😉).

Ha en fin dag allihop!

Toyan
2013-09-19 12:08
#4

God lunch.

Regnigt här också men inte som längre norrut i landet.

Ska åka till den södra landsänden idag och lovar att le mot dom jag möter🙂

Ha det gott alla healers🌺

[Bettanbop]
2013-09-19 12:31
#5

Hejsan svejsan på er 👋

I dag känns som en lite tung dag, känner mig inte på topp, och ryggskottet har börjat kännas igen 🥵

Har någon lite till övers så kan ni väl skicka lite piggelin strålar åt mitt håll 😉

På dagens att göra lista står det "Packa"

I morgon bitti kl 07.00 PIIIP styr bilen mot Stockholm och Södertälje 😛 82 mil att köra är jobbigt, men jag ska be änglarna hålla mig sällskap 🌺

Önska er en fin höst dag

Andina
2013-09-19 15:39
#6

Go'Eftermiddag i tråden!

Tack för härliga bilder! ;*

Här är det småregnigt, grått o kylslaget. Då blir det kylslaget inomhus också… 

Har spenderat dagen hittills med att försöka få ordning på datorn (igen), sedan jag avinstallerat program som jag inte använt på länge. Naturligtvis tjorvar hela datorn till sig då… 
Nu ska jag försöka installera andra program - och se'n kan jag förhoppningsvis göra jobb som är beställt.. 

Ta det varligt med ryggen, Bettanbop. Även när du långdistanskör. Sänder över lite bubblor som får massera din rygg sent ikväll - ca 23.00 om det är ok. Annars får du fånga dem om och när du vill ha dem!

Ha en fin fortsättning på dagen allihop! Nu ska jag mixtra vidare med datorn igen… suckh.. 🤪🤔

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Malava
2013-09-19 17:38
#7

Go eftermiddag/kväll

En begravning avverkad i dag, hur fin som helst.

Dagen startade med regn men vid jordsättningen sprack molnen upp och solen tittade fram.☀️

Lyckades faktiskt le trots allt mot en under bar man/vaktmästare tror jag som var otroligt hjälpsam och trevlig på flera sätt.

En avlägsen släkting som jag inte sett sedan barns ben lyckades jag också le mot i ett avseende.  

Lugn kväll framför mig


[Bettanbop]
2013-09-19 21:06
#8

Tack gärna Andina  ❤️

Jag säger natti natti nu och önskar er en god natt och en bra morgondag 🤗

Upp till toppen
Annons: