Annons:
Etiketthealing-allmänt
Läst 360 ggr
Timmorn
2013-09-17 21:19

Fågel Fenix under healing

I söndags fick jag healing, av flera personer samtidigt. 

Då såg jag en del bilder inget som sa mig något särskilt, men den första var en fågel fenix som reste sig ur askan. Vad tror ni att det kan betyda?

Andra bilder var droppande regn, jord och hur rötterna växte upp och andra lugna och harmonifulla bilder :)

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Annons:
Skogshumblan
2013-09-17 21:36
#1

Ett råd är att googla och läsa på själv. Jag tror att de bästa svaren kommer till en själv när man mest behöver dem. Det kan också vara så att det som för mig betyder eller tolkas på ett visst sätt, är rakt motsatt för en annan, så sök dina egna svar först så ska du se att du hittar dem kännsre jag starkt.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Timmorn
2013-09-17 21:43
#2

Jo, jag vet :)  Håller på, men tänkte jag kunde chansa här också och känna efter ifall jag tyckte något passade in :) 

En person som  healade kände jag nämligen av som små vindpustar och annan som pulserande värme så att hon var en "eld" och den första var "luft" så funderade på eftersom att båda healade samtidigt att jag fick bilden av en fågelfenix eller om det var en bild som betydde något.

We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower

“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings

Skogshumblan
2013-09-17 21:45
#3

Intressant värre!

Ja du elementen är inte att underskatta. Hoppas du får hjälp med att finna dina svar.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: