Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 269 ggr
[GunillaF]
2013-09-16 07:31

God morgon 16:e September

Måndag igen då och min sömn har varit fylld med drömmar. Jag har antagligen många intryck att bearbeta efter den händelserika helgen på häxmuseum, boede på "spök"gård osv.

Gården vi bodde på är byggd uder 1500-talet och det har så klart hänt en hel del där under alla dessa år. Vi fick till oss en del som värdinnan och annan personal kunde bekräfta och det var ju trevligt för oss alla.

Jag hade med mig lite övnigar till deltagarna som de fått prövat på och det tyckte de var kul , vi har mediterat och vi har umgåtts.

Ha en riktigt fin dag alla healers. 🌺

Annons:
majlar
2013-09-16 07:59
#1

God morgon.

Sitter och väntar på att klockan ska gå, jag ska iväg till tandhygienisten, usch och fy. 

# Gunilla. Skulle varit kul att varit med på din spökvandring. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

[GunillaF]
2013-09-16 08:00
#2

#1 Ja det var trevligt och visst vore det kul om ni härinne hade varit med också.🙂

Toyan
2013-09-16 10:21
#3

God morgon.

En sån spännande helg Gunilla🙂

Blåst och sol här just nu, i natt kom regnet.

Ha det gott och fin ny dag🌺

TezzD
2013-09-16 11:00
#4

God dag! 
Idag ska jag till "stan" och förbereda inför öppningen av min lilla salong i Oktober, det blir kassaregistrering och lägga in priser osv.

Trots att hela familjen är sjuka, är det då skönt att regnet öser ner, så man inte behöver avundas fint väder. 😎

Önskar att våra förkylningar släpper.. hela familjen är hemma. Mysigt men ett tråkigt sammanträffande om man säger så. Det kunde ju varit under bättre förhållanden.. ingen orkar nånting 🤪

åh, en spökrunda hade piggat upp en lite tror jag 😉

Många drömmar här också inatt. Synd att man inte minns dom.. pratat i sömnen har jag med säger min sambo , men han kunde inte höra vad jag sa för jag mummlade hela tiden 🤪

Önskar er alla en fin dag i höstrusket! 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Indiania
2013-09-16 12:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Godförmiddag!

Håller på med lite av varje men måste ju titta in till er!

#0 Gunilla vad mysigt ni har haft det 🙂

#4 Jag har också drömt i natt!

Ha en trevlig fortsättning på dagen!🌺

(Foto: Indiania)

" Var nära naturen - var när dig själv "

Amandla
2013-09-16 13:02
#6

Nu blev det lite ledsamt här 😭 mamma ringde just och sa att de tagit bort sin gamla hund Emma och de två gamla minishetlandsponnyerna Katja och Katinka Hjärta

Emma var 13,5 år gammal vilket är ganska mycket för en större hund (belgisk vallhund/malinois), hon hade börjat höra och se illa, och verkade lite senil emellanåt så det var bara en tidsfråga. På shettisar är inte 21 och 22 så jättegammalt, men den äldsta har varit skruttig i flera år så det var på tiden. Den yngre var frisk men hade aldrig varit ifrån gården, aldrig åkt hästtransport och aldrig varit  utan systern så det var bäst för henne att få följa med. 

Det är underbart med djur men de lever ju sällan så länge. Nu blir det tomt därute, tur att de har lilla pudel-Daisy kvar och hon ska förhoppningsvis få valpar till våren.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Andina
2013-09-16 13:08
#7

Go'Middag allihop!

Vad härligt med en spökhelg, Gunilla! Det är alltid kul när man kan få saker bekräftade på ett eller annat sätt också! 

Amandla, sänder styrkekramisar till dig, din mamma o alla i Emmas familj! 😕🐶 Det är alltid svårt när våra kära vänner djuren lämnar oss. Men hur svårt det än är, så är det liksom värt det i alla fall. Och Emma har det gott och är piggelin i den dimension hon befinner sig i nu. Kanske kan vara en tröst också.

Själv har jag haft en massa spöken i min dator o ett epostkonto som jag använt som reserv (=nästan aldrig på flera år). Så det har varit antivirusskanningar, rensande, fixande o pulande med det digitala hela dagen hittills. Och nu ska jag strax testa gamla trögingen LapToppen också, förhoppningsvis har ingenting lyckats smita in där i alla fall.

Ha en go' fortsättning på dagen allihop! ❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
2013-09-16 13:09
#8

Ledsen för er skull. Men ändå glad, då det snart kommer valpar, det är ju underbart. Dom är så söta och goa, och dom behöver en ju så mycket. 

Kram till er alla.🌈

Upp till toppen
Annons: