Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 277 ggr
Indiania
2013-09-15 10:37

Godmorgon 15 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är alla trötta och vilar ut i dag? Det är ju vilodagen så det så.

Önskar er alla en fin fortsättning på dagen!🌺

(Foto: Indiania)

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
powerofthebass
2013-09-15 10:39
#1

Oj råka klicka fel skulle klicka gilla men nudda anmäl hoppas det inte blev anmäl. sorry i så fall. ,,,,,,,,,,,,, Vad får ni för tankar vad tycker ni texten betyder …? Varför kan jag inte se livet som en vacker färgglad blomma. Allt ser ut att vara så grått och trist vart tog alla vackra färger vägen? Det jag nu ser är bara en livlös grå blomma, vart tog det vackra levande blomma vägen , ju mer jag tänker på den livlösa blomman ju gråare blir den. Lämnar blomman. Men vänder snabbt igen och ser blomman börjar få till baka sina vackra färger. Återigen lever blomman vidare. Med bara lätta nyanser av grått

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Indiania
2013-09-15 10:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

#1 Här får du en vacker blomma att titta på Power!Hoppas dina "gråa" tankar försvinner för en stund! 🙂

(Foto: Indiania)

" Var nära naturen - var när dig själv "

powerofthebass
2013-09-15 11:01
#3

Tack Indiana vacker blomma. Passar bra till dikten. Vad är det för sorts blomma ?

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Indiania
2013-09-15 11:10
#4

Det är en dahlia.🙂

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2013-09-15 11:47
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Go'Morron i stugorna! 

Ja, vilodag är det ju - och det tog jag till vara! :)) Vaknade upp mitt i natten och var klarvaken, men somnade fram emot morgonkvisten igen och vaknade inte förrän kvart i 10… 😮Halva dagen har ju redan sprungit förbi…

Vilken härlig lampstolpe, Indiania! Man blir glad av den och den har det nog varmt och gott i vintern.

Tack för din dikt, Power! Känslor som du klär i fina ord! Sänder dig lite blomster o färg också, som, förhoppningsvis, färgar av sig på dina grå nyanser! 🌺

Ska ut o ta vara på de sista strålarna från sommarsolen - snart tar höstens färger över här också.

Ha en fin vilodag allihop! ❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
2013-09-15 12:47
#6

God förmiddag.

Härligt med såna lyktstolpar Indiania🙂

Tack för dikten Power.

Så vackra blommor och så den vackra fjärilen, gör mig glad🙂

Tänk om vi alla varje dag kunde se oss som ett knippe vackra  blommor🤔

Ha en riktigt fin dag allihopa🌺

Annons:
majlar
2013-09-15 13:49
#7

God middag alla. Härliga bilder och vackra dikter idag. Tack så mycket.

Vi har gått brasträffen och det var riktigt skönt i skogen. Jag går fortfarande barfota i skorna , jag tycker det  är så härligt.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann🎈

powerofthebass
2013-09-15 14:22
#8

4# frå odla. Dahlia nästa år. .. Ni andra la in fina bilder på blommor me.

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Upp till toppen
Annons: