Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 912 ggr
Malava
9/13/13, 10:11 AM

I chock...

Min dag har startat med en händelse som fått mig i totalt chock tillstånd.

Kan och vill inte gå in i detalj, men ÅTERIGEN en händelse som är helt totalt obeskrivligt galet orättmätligt.

Sitter i stunden och gråter hejdlöst vet inte hur jag jag orka vidare helt ärligt. måste gjort något helt vansinningt i tidigare liv som får dessa karman över mig. totalt otröstlig, sönder stressad och min själ blöder floder.

Ber om all kärlek, värme, energi, och glädje. hopp och tro mm som ni möjligen kan och vill dela med er av i form av healing.

Healing snälla!! ni som kan och vill


Annons:
Malava
9/13/13, 10:19 AM
#1

Undrar även om det finns någon som vill höra av sig som kan reikarnation och läggning kort i min situation nu och framöver?

Helt totalt förkrossad och i panik trodde inte jag skulle ber på detta sett men det är akut orkar inte mer, måste få nåt svar förklaring, hjälp på alt elände


[GunillaF]
9/13/13, 11:55 AM
#2

Jag ber om styrka till dig och sänder nu under lunchen.

Kram!❤️

[Bettanbop]
9/13/13, 1:02 PM
#3

Jag sänder dig en dos med kärlek och healing nu, och en dos senare i kväll ❤️

majlar
9/13/13, 1:11 PM
#4

Sänder kärlek och energi till dig och din situation. Kram

Malava
9/13/13, 3:59 PM
#5

Tack, fruktansvärt mycket tack, orkar inte mycket mer just nu än juts att tacka

Kram


daga
9/13/13, 5:45 PM
#6

Sänder ljus och kärlek till dig i din svåra situation. Önskar dig allt gott.❤️

Annons:
Indiania
9/13/13, 6:36 PM
#7

Sänder kärlek och styrka till dig! ❤️Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Malava
9/13/13, 11:55 PM
#8

Tack  ska ni ha alla, ska försöka komma ihåg att återkoppla och ev. utveckla mitt elände. ha ha pm i så fall jag lovar och det går att radera.

förtydligande , skrattar i skrift men …..😭

Kram


Ammijo
9/14/13, 9:08 AM
#9

Skickar healing och varma tankar till dig nu ! http://silvertradenloa.blogg.se/

[Kattuggla]
9/14/13, 9:16 AM
#10

Kära nån då! Livet kan verkligen plötsligt förändras. Sänder dig styrkekramar och värme! ❤️☀️

Pysslan
9/14/13, 2:04 PM
#11

Skickar kärlek och styrka till dig och din situation.

Kramar i massor

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Andina
9/14/13, 4:36 PM
#12

Sänder över 'styrke- och lugnbubblor' till dig! Varma helande tankar följer med! 🤗

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Malava
9/14/13, 6:46 PM
#13

sååå fruktansvärt mycket , tack till er alla och vet ni, det har faktiskt på en punkt  resulterat i ett litet underverk/mirakel i eländet. så pass att det faktiskt platsar under "mirakel"  (även om det inte är löst i sig)och det är jag övertygad om att det är er förtjänst. Så TACK så hjärtligt❤️


Annons:
millam
9/14/13, 8:23 PM
#14

Sänder en stor styrkekram och en bön om att det löser sig till det bästa för dig och alla inblandade..🤗❤️

Andina
9/14/13, 8:51 PM
#15

Vad skönt, Malava, att du redan kan se att det finns ljus i mörkret! Härligt att läsa! Det är ju så det är, men det är ofta alldeles för svårt att se dessa ljusglimtar som följer mörkerstrålarna. Jag hoppas att det dyker upp många små mirakler nu framöver! 🌺

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Sol69]
9/14/13, 10:04 PM
#16

Skickar lite healing bubblor som stöd till dig jag också 🙂

TezzD
9/15/13, 9:19 AM
#17

Sänder, ljus, kärlek och styrka till dig.
Allt kommer till oss som lärdom, tänk på det. Du klarar dig igenom detta det lovar jag dig ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Skogshumblan
9/15/13, 5:43 PM
#18

Tänker på dig och skickar värme och lugn din väg. Hoppas du kan hitta sätt att hantera de känslor du har, det är DU och inte din kropp som styr. Lär dig stänga av och styra bort tankar som inte gör dig gott vännen, du är inte ensam.❤️

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

signemo
9/15/13, 8:38 PM
#19

Goa Malava.  Försöker sända varma mjuka healing kramar till Dig. Hoppas du kan känna att lite oro släpper.

Kram från mig

Var rädda om varandra

Malava
9/16/13, 10:26 AM
#20

Hej på er och hemskt mycket tack, det är nästan så man skäms.😞

Har lite svårt att sätta ord på allt eftersom jag inte vill bli långrandig.

Men jag kan säga att jag nu tar en dag i taget, det är tungt, mycket tungt men det ska nog ta mig sjutton gå den här gången också.

Som jag tidigare nämnde så skedde det som jag ser det ett litet "mirakel" i eländet, ett ljus ett hopp☀️. Nu är det så att jag tom går och oroar mig för att det ska skrida till verket iom att det kommer ta ex antal månader.☀️🌊 men NU SKA det vända.

Allt går liksom stick i stäv mycket märkligt, Jag "testas" verkligen. och det är inne på 3e året nu,dagligen, så är utpumpad går på 3e reserv aggregat.🧟‍♂️😓

Och med denna historik av händelser så är jag beredd på i stort sett vad som helst💣. Men har väl aldrig välkommnat små ljusglimtar så innerligt som man  kanske tidigare tagit för självklart.ex. dofter, natur, djur. 

#18 du har verkligen en poäng i att "Lär dig stänga av och styra bort tankar som inte gör dig gott "

Tack återigen snälla söta ni för allt❤️🙂


Annons:
Malava
9/16/13, 11:18 AM
#21

Nu blir det segt men vill skriva av mig lite.

Har haft normal tuffa motgångar som de flesta tidigare och i lagom dos men aldrig någonsin i denna utsträckning. hade inte kunna drömma allt detta.  Osökt kommer man in på högre makter, tidigare liv etc etc öppnar upp sig (för mycket?)

Man är ju långt ifrån ensam om att ha tuffa motgångar och har ju läst en del här inne. Och alla på sitt sätt

Det var någon som tex ansåg sig bli oerhört tufft behandlad under åratal av "ärkeängel mikael"

 Hade jag vart inne och läst  här för låt säga xx antal år sen så hade jag inte kunnat ta in det över huvud taget. hade nog tänkt : vad har han gjort för dumt då? eller hur mår han egentligen?😐

Men det kan jag nu med råge och erfarenhet, det gäller bara att försöka behålla förståndet i det hela.🤪☀️


Upp till toppen
Annons: