Healing önskas/ges

I chock...

2013-09-13 10:11 #0 av: Malava

Min dag har startat med en händelse som fått mig i totalt chock tillstånd.

Kan och vill inte gå in i detalj, men ÅTERIGEN en händelse som är helt totalt obeskrivligt galet orättmätligt.

Sitter i stunden och gråter hejdlöst vet inte hur jag jag orka vidare helt ärligt. måste gjort något helt vansinningt i tidigare liv som får dessa karman över mig. totalt otröstlig, sönder stressad och min själ blöder floder.

Ber om all kärlek, värme, energi, och glädje. hopp och tro mm som ni möjligen kan och vill dela med er av i form av healing.

Healing snälla!! ni som kan och vill

Anmäl
2013-09-13 10:19 #1 av: Malava

Undrar även om det finns någon som vill höra av sig som kan reikarnation och läggning kort i min situation nu och framöver?

Helt totalt förkrossad och i panik trodde inte jag skulle ber på detta sett men det är akut orkar inte mer, måste få nåt svar förklaring, hjälp på alt elände

Anmäl
2013-09-13 11:55 #2 av: [GunillaF]

Jag ber om styrka till dig och sänder nu under lunchen.

Kram!Hjärta

Anmäl
2013-09-13 13:02 #3 av: [Bettanbop]

Jag sänder dig en dos med kärlek och healing nu, och en dos senare i kväll Hjärta

Anmäl
2013-09-13 13:11 #4 av: majlar

Sänder kärlek och energi till dig och din situation. Kram

Anmäl
2013-09-13 15:59 #5 av: Malava

Tack, fruktansvärt mycket tack, orkar inte mycket mer just nu än juts att tacka

Kram

Anmäl
2013-09-13 17:45 #6 av: daga

Sänder ljus och kärlek till dig i din svåra situation. Önskar dig allt gott.Hjärta

Anmäl
2013-09-13 18:36 #7 av: Indiania

Sänder kärlek och styrka till dig! HjärtaKram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2013-09-13 23:55 #8 av: Malava

Tack  ska ni ha alla, ska försöka komma ihåg att återkoppla och ev. utveckla mitt elände. ha ha pm i så fall jag lovar och det går att radera.

förtydligande , skrattar i skrift men .....Storgråter

Kram 

Anmäl
2013-09-14 09:08 #9 av: Ammijo

Skickar healing och varma tankar till dig nu !

http://silvertradenloa.blogg.se/

Anmäl
2013-09-14 09:16 #10 av: [Kattuggla]

Kära nån då! Livet kan verkligen plötsligt förändras. Sänder dig styrkekramar och värme! HjärtaSol

Anmäl
2013-09-14 14:04 #11 av: Pysslan

Skickar kärlek och styrka till dig och din situation.

Kramar i massor

Anmäl
2013-09-14 16:36 #12 av: Andina

Sänder över 'styrke- och lugnbubblor' till dig! Varma helande tankar följer med! Kramas

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl
2013-09-14 18:46 #13 av: Malava

sååå fruktansvärt mycket , tack till er alla och vet ni, det har faktiskt på en punkt  resulterat i ett litet underverk/mirakel i eländet. så pass att det faktiskt platsar under "mirakel"  (även om det inte är löst i sig)och det är jag övertygad om att det är er förtjänst. Så TACK så hjärtligtHjärta

Anmäl
2013-09-14 20:23 #14 av: millam

Sänder en stor styrkekram och en bön om att det löser sig till det bästa för dig och alla inblandade..KramasHjärta 

Anmäl
2013-09-14 20:51 #15 av: Andina

Vad skönt, Malava, att du redan kan se att det finns ljus i mörkret! Härligt att läsa! Det är ju så det är, men det är ofta alldeles för svårt att se dessa ljusglimtar som följer mörkerstrålarna. Jag hoppas att det dyker upp många små mirakler nu framöver! Blomma

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Anmäl
2013-09-14 22:04 #16 av: [Sol69]

Skickar lite healing bubblor som stöd till dig jag också Glad

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-09-15 09:19 #17 av: TezzD

Sänder, ljus, kärlek och styrka till dig.
Allt kommer till oss som lärdom, tänk på det. Du klarar dig igenom detta det lovar jag dig Hjärta

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Anmäl
2013-09-15 17:43 #18 av: Skogshumblan

Tänker på dig och skickar värme och lugn din väg. Hoppas du kan hitta sätt att hantera de känslor du har, det är DU och inte din kropp som styr. Lär dig stänga av och styra bort tankar som inte gör dig gott vännen, du är inte ensam.Hjärta

Anmäl
2013-09-15 20:38 #19 av: signemo

Goa Malava.  Försöker sända varma mjuka healing kramar till Dig. Hoppas du kan känna att lite oro släpper.

Kram från mig

Var rädda om varandra

Anmäl
2013-09-16 10:26 #20 av: Malava

Hej på er och hemskt mycket tack, det är nästan så man skäms.Skäms

Har lite svårt att sätta ord på allt eftersom jag inte vill bli långrandig.

Men jag kan säga att jag nu tar en dag i taget, det är tungt, mycket tungt men det ska nog ta mig sjutton gå den här gången också.

Som jag tidigare nämnde så skedde det som jag ser det ett litet "mirakel" i eländet, ett ljus ett hoppSol. Nu är det så att jag tom går och oroar mig för att det ska skrida till verket iom att det kommer ta ex antal månader.SolVåg men NU SKA det vända.

Allt går liksom stick i stäv mycket märkligt, Jag "testas" verkligen. och det är inne på 3e året nu,dagligen, så är utpumpad går på 3e reserv aggregat.ZombieKämpar

Och med denna historik av händelser så är jag beredd på i stort sett vad som helstBomb. Men har väl aldrig välkommnat små ljusglimtar så innerligt som man  kanske tidigare tagit för självklart.ex. dofter, natur, djur. 

#18 du har verkligen en poäng i att "Lär dig stänga av och styra bort tankar som inte gör dig gott "

Tack återigen snälla söta ni för alltHjärtaGlad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.