Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 400 ggr
tin-tin68
9/10/13, 7:43 PM

God kväll alla!Måste bara fråga

Jag tittar  på de okända och i Måndags så var det åter igen så att han tittade i handen på killen i familjen och såg att han också var medial men Hur kan man se det i handen? Någon som vet?

Önskar er alla en fin Tisdagskväll!

Annons:
[GunillaF]
9/10/13, 8:48 PM
#1

Vet inte vad eller hur han kan se det i handen. Men om jag skulle drista mig till en gissning så är det kanske på samma sätt som vissa "ser" saker i kaffesump, andra använder sig av pendel, av pekare osv. Det är m.a.o en "hjälp" för ögat, när det egentligen skulle räcka med intuitionen. 

Att läsa av andras energier är ganska lätt med lite träning. Och om man då håller någon i handen så känner man av energierna lättare så det kanske är därför Pierre tar tag i handen för att "se".

När man gör psykometriövningar så håller man i föremål som är inlindade i t.ex. papper för att man inte ska se vad det är för föremål och så håller man det i händerna och läser av energier o energiminnen, på samma sätt kan man göra när man läser av en person - hålla i eller på. 🙂

tin-tin68
9/10/13, 11:04 PM
#2

Tack Gunilla för ditt svar!

Psykometri och avläsning gjorde vi på kursen och det är intressant likaså att kliva in i någons Aura och känna på energin där.Vi provade också på kanalisering. Men jag tänkte på om han ser i linjerna i handen för han sa att ser du vi har rätt lika händer du och jag. Hmmm jag får kanske vara nyfiken ett tag till 😃

Upp till toppen
Annons: