Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 300 ggr
majlar
9/8/13, 8:59 AM

God morgon 8 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla. En ny dag tassar bakom min rygg. Undrar vad den kommer med för spännande.

Igår var jag på kusinträff. Vi åt god mat och spelade olika spel ute i skärgården hos en av kusinerna. Vi hade så trevligt och klockan gick för fort.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Foto Marianne

Annons:
powerofthebass
9/8/13, 9:25 AM
#1

Godmorgon. , idag har jag fullt upp. Jag ska plugga större del av dagen. Mmåste bara säga det att jag märker på mig själv när jag inte har varit här inne. Jag känner en tomhet inom mig men när jag kommer inbär känner jag en så stor kärlek till livet. Jag älskar verkligen den här delen utav mitt liv. Ni är ljuset som jag behöver i mörkret som sluter sitt täcke över mitt inre. Ljus. Tack för att ni finns.

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

[GunillaF]
9/8/13, 9:33 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon majlar och powerofthebass, god morgon alla andra som kikar in.

Majlar, Vad roligt med kusinträff. Jag skulle önska en kusinträff jag också. Vi skulle bli runt 60 st om jag minns rätt. Min far hade 12 syskon och vissa av dem hade många barn, några har gått över till andra sidan redan. Jag är bland de "yngsta" av kusinerna.

Power, vad fint du skriver. Du och alla vi andra hjälps åt, vet du. Vi stöttar varandra och sprider alla vårt ljus till andra. Tack för att du finns!🙂

Jag har mitt yngsta barnbarn hos mig sedan igår. Mi har så mysigt så, men nu kommer snart hennes föräldrar och hämtar henne och jag får längta tills nästa gång.

I dag ska jag göra mi ringblomssalva klar och hälla upp i burkar. Härligt sedan att ha hudsalva resten av vintern.

Ha nu en finfin Söndag alla healers.

(Foto: GunillaF)

Indiania
9/8/13, 10:27 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon alla!

Lika fint väder i dag som i går. I dag skall vi åka till skördefesten på Värmlandsnäs, den har 18 stationer och är utspridd över hela näset.

Nu sitter de nygifta på planet, de skall på smekmånad på Rhodos i 14 dagar!Hjärta

Gunilla kan du inte mäta hur mycket olja och bivax du använder?🙂

Önskar er alla en fin söndag!🌺

(Foto: Indiania)

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
9/8/13, 12:40 PM
#4

God middag☀️

En underbar septemberdag med sol och blå himmel, hääärligt.

Så kul med kusinträff majlar🙂

#2 Power.. Instämmer med Gunilla, alla här är riktiga juveler som ger stöd och sprider ljus och glädje🌺

Härligt när man får rå om barnbarnen Gunilla🙂

Ha en trevlig dag Indiania.

Ha en skön söndag allihopa🌺

[rore]
9/8/13, 1:12 PM
#5

Hej och god eftermiddag till er alla!

Majlar, så roligt med kusin träff.

Power. Jag håller fullständigt med Gunilla. Fint skrivet av dig.❤️

Gunilla. Fint att få rå om lilla godingen.

Indiania. Kramar om dig i tanken. Härligt med skördefest.

Toyan. Skön söndag till dig också.

Här är det strålande sol med blå himmel. Mycket fint🙂Har pysslat lite för att få lite mer ordning här hemma. Tagit mig en lång prommis och nu sitter jag här och gluttar runt en stund.🌺

* foto Rore *

[GunillaF]
9/8/13, 1:21 PM
#6

#3 Indiania. Nu har jag mätt och gjort klart. Har skrivit in exakta mängder i recepttråden 🙂

Annons:
Indiania
9/8/13, 5:10 PM
#7

#6 Tack snälla söta Gunilla! 🙂🌺

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
9/9/13, 12:28 AM
#8

Tittar in en snabbis innan ögonlocken faller ihop! 

Ber att få önska er en härlig resa i natten som ni kan gona er i när ni vaknar imorgon bitti! 

Jag håller med, tack för att ni finns o sprider på en härlig energi allihop! Fina ord o tankar, Power! Men minns att du är en del av det ljuset också! 😉

Har "blåjobbat" idag - men nu är det slut i huv'et igen…
Så Go'natt allihop! Dröm sött!GalenGäspar SomnarSover

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: