Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 232 ggr
[GunillaF]
9/7/13, 9:50 AM

God morgon 7:e September

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Lördagsmorgon alla healers!

Solen skiner, inte ett moln på himlen.

I dag har jag sovit ut och det behövdes efter den intensiva arbetsveckan.

Ha en bra dag och kom ihåg att stanna upp ibland och låta livet hinna  ikapp er!☀️
(Foto: GunillaF)

Annons:
majlar
9/7/13, 9:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon alla. Solen skiner och det är ännu en dag att vara i. Iris har redan hunnit med ett race i täppan och grävt en stor grop. Nu har hon innegångsförbud, tills hon torkar, så jag kan borsta henne sen. Götapetter vilket busfrö. Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

(Foto: majlar)

Toyan
9/7/13, 10:09 AM
#2

God morgon,

Solsken och blå himmel, så fantastiskt väder vi har🙂

Söt är hon busfröet och fort har hon växt😘

Ha en underbar dag alla healers🌺

Till Skogshumblan:  GRATTIS I EFTERSKOTT🤗🎂

Indiania
9/7/13, 10:13 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon alla!

Solen skiner och jag är glad. Vi hade en underbar dag vid Vänern i går. När vi gick tillbaka över spångarna försökte jag fota trollsländorna som flög omkring där men det var inte det lättaste.

I dag blir det en tur till K-d!

Ha en alla tiders härlig lördag!🌺

(Foto: Indiania)

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
9/7/13, 10:47 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Go'Morron allihop!

Tack för härliga bilder igen! 😘Iris är en riktig fining, en riktig Lady numera. Helledudanedå vad hon har vuxit! Härligt med busfrön!🙂 Trollsländorna svävar här också, men de är inte lätta att fånga på bild, de tar inte så många pauser…

En som var lättfångad imorse, dock, var Prinsessan Luzy! Efter en hel natt ute på äventyr var det dags för henne att vila en stund. 

Själv har jag haft en stocksovarnatt - så skönt. Ska göra mig i ordning för att åka iväg på jobb en stund i em. Men vaknar i lugnt tempo först nu…  

Jag önskar er en härlig lördag, hela da'n! Här tycks vi få en solig sådan i alla fall! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

powerofthebass
9/7/13, 10:52 AM
#5

God morgon alla som kollar in här hoppas ni får en underbar dag.

Här är himmelen blå.  idag ska jag till en  antikaffär . undra om man kn hitt något intersant.  H nu e underbar dag

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Upp till toppen
Annons: