Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 254 ggr
[rore]
9/5/13, 7:37 AM

5:e september - torsdag

Hej och god morgon på er alla!

Äntligen är mitt internet igång. Det tog sin lilla tid och nu är det färdig flyttat och fått så pass ordning att det ser ut som ett hem😎

Härligt!!

Ute är solen på väg upp och det har utlovats ☀️och  sommar grader. Fint!

Önskar er alla en riktigt bra dag.

(Foto, rore)

Annons:
[GunillaF]
9/5/13, 7:48 AM
#1

God moron rore, god morgon alla andra som tittar in.☀️

Vad roligt det är att mötas av en godmorgontråd som någon annan än jag gjort. Vacker bild bjuder du på också!

Här är molnigt ännu, men det ska komma sol och värme. Runt 20 grader är det utlovat.

Jag vill påminna alla om att läsa det nya tillägg vi gjort i tråden om bilder.😉

Man får alltså bara lägga in egna fotade bilder, samt bilder från sidor där det är tillåtet att kopiera från. Om vi ser en bild som är från andra sidor, tas bilden bort från sajten.

Ha en bra dag alla!🌺

Toyan
9/5/13, 9:14 AM
#2

God morgon på er.

Härligt när det börjar bli ordning på allt rore. Vacker bild🙂

Här är det vackert solsken idag också.

Önskar er alla en fin dag🌺

Indiania
9/5/13, 9:37 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon alla!

Härligt Rore att flytten och annat är klart och roligt att se dig här inne igen.Fin bild du visar.

Solen håller på att titta fram ur molnen.

Ha en alla tiders bra dag!❤️

Foto Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

daga
9/5/13, 9:42 AM
#4

God morgon till en stilla, duggregnande torsdag men solen tittar nog fram under dagen. Fina bilder Rore och Indiania, naturen är underbart vacker. Dagen går i healingens och meditationens tecken, en dag i stillhet. Önskar er alla en fin dag. ❤️

majlar
9/5/13, 9:43 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon alla.

Har precis kommit in efter en härlig liten promenad med Iris, den var kort men tog ca 1timme och en kvart. Haha hon är så nyfiken och skall nosa och kolla överallt, sen måste man ju sitta en stund och vila också, lite här och där. Hon är för härlig den lilla damen.

Find bilder ni bjuder på idag. 

Kan känna kylan och lukten från din källare Indiania. Önskade att jag hade en sån där på tomten. Fast lite mindre då jag bara har en liten täppa.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Foto Marianne

Indiania
9/5/13, 9:50 AM
#6

#5 Majlar en sån källare skulle jag också vilja ha den finns i en park ner på stan.

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Andina
9/5/13, 1:14 PM
#7

Go'Eftermiddag allihop!

Härligt att du har installerat dig i ditt nya boende nu, Rore! Så att du kan koppla av och njuta in den nya bostaden!

Sommaren gästar oss idag igen - och gissa om jag njuter. 20-21 grader idag, soligt o fint.

Katten njuter också o pappisen ska strax få komma ut en stund också.

Appropå katten - hittade en svans under soffan igår… En liten ekorr-svans!! 😮😭 Hon ser ut och beter sig som den sötaste och oskyldigaste lilla kattprinsessa som finns. Men hon är ett riktigt monster!

Möss eller sorkar bjuder hon på var o varannan dag - kommer hem med dem för att bjuda på middag. Men uppenbarligen tyckte hon att jag skulle få festa lite extra denna gång. 
Jag brukar inte kolla under soffan varje dag - men så får det nog bli nu, om jag har varit hemifrån ett tag under da'n… …

Idag ska jag vara hemma hela da'n dock - o jobba på med mitt datorjobberi.

Ha en fin dag allihop! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: