Godmorgon/ Goddag / Godkväll

5:e september - torsdag

2013-09-05 07:37 #0 av: rore

Hej och god morgon på er alla!

Äntligen är mitt internet igång. Det tog sin lilla tid och nu är det färdig flyttat och fått så pass ordning att det ser ut som ett hemCool

Härligt!!

Ute är solen på väg upp och det har utlovats Soloch  sommar grader. Fint!

Önskar er alla en riktigt bra dag.

(Foto, rore)

VågDet förflutnas läxa. Blir framtidens lärdom Regnbåge

Anmäl
2013-09-05 07:48 #1 av: [GunillaF]

God moron rore, god morgon alla andra som tittar in.Sol

Vad roligt det är att mötas av en godmorgontråd som någon annan än jag gjort. Vacker bild bjuder du på också!

Här är molnigt ännu, men det ska komma sol och värme. Runt 20 grader är det utlovat.

Jag vill påminna alla om att läsa det nya tillägg vi gjort i tråden om bilder.Skämtar

Man får alltså bara lägga in egna fotade bilder, samt bilder från sidor där det är tillåtet att kopiera från. Om vi ser en bild som är från andra sidor, tas bilden bort från sajten.

Ha en bra dag alla!Blomma

Anmäl
2013-09-05 09:14 #2 av: Toyan

God morgon på er.

Härligt när det börjar bli ordning på allt rore. Vacker bildLer

Här är det vackert solsken idag också.

Önskar er alla en fin dagBlomma

Anmäl
2013-09-05 09:37 #3 av: Indiania

Godmorgon alla!

Härligt Rore att flytten och annat är klart och roligt att se dig här inne igen.Fin bild du visar.

Solen håller på att titta fram ur molnen.

Ha en alla tiders bra dag!Hjärta

Foto Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2013-09-05 09:42 #4 av: daga

God morgon till en stilla, duggregnande torsdag men solen tittar nog fram under dagen. Fina bilder Rore och Indiania, naturen är underbart vacker. Dagen går i healingens och meditationens tecken, en dag i stillhet. Önskar er alla en fin dag. Hjärta

Anmäl
2013-09-05 09:43 #5 av: majlar

God morgon alla.

Har precis kommit in efter en härlig liten promenad med Iris, den var kort men tog ca 1timme och en kvart. Haha hon är så nyfiken och skall nosa och kolla överallt, sen måste man ju sitta en stund och vila också, lite här och där. Hon är för härlig den lilla damen.

Find bilder ni bjuder på idag. 

Kan känna kylan och lukten från din källare Indiania. Önskade att jag hade en sån där på tomten. Fast lite mindre då jag bara har en liten täppa.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Foto Marianne

Anmäl
2013-09-05 09:50 #6 av: Indiania

#5 Majlar en sån källare skulle jag också vilja ha den finns i en park ner på stan.

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.