Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 355 ggr
[GunillaF]
9/4/13, 7:26 AM

God morgon 4:e September

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En sån strålande solskensdag vi har här uppe i Ångermanland. Hoppas ni också har det. Ha en bra Onsdag och njut! ☀️
(Foto, GunillaF)

Annons:
Toyan
9/4/13, 7:47 AM
#1

God morgon.

Så vackra blommor Gunilla , lyser som solen själv.

Här har inte vädret bestämt sig ännu, tror det blir ännu en härlig sensommardag🙂

Oavsett väder så hoppas jag ni får en riktigt fin dag🌺

TezzD
9/4/13, 8:21 AM
#2

GOdmorgon! 

Här skiner solen med sin frånvaro, det är mkt dimma ute och det duggar med regn… Fina blommor Gunilla.Önskar er en riktigt fin dag också!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

majlar
9/4/13, 8:33 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon. Härligt lysande gula blommor, då behövs ingen sol.

Här är det lite mulet, men dom lovade sol. Var ju ute och plockade lite kantareller. Det är inte så gott om dom iår, eller så är det någon annan som hunnit före. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Foto Marianne

daga
9/4/13, 8:44 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon till vackra blombilder och sol och värme utlovat idag också. I går var det en underbar sensommardag att njuta av. Tog en bild på en häftig molnformation i går kväll.  Önskar er alla en fin dag.❤️

[Bettanbop]
9/4/13, 9:07 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon alla vänner 🌺

Här i Västerbotten skiner solen fint på björkarna som börjar skifta färg, det glittrar i gräset av daggen, fåglarna kvittrade sin morgon sång ❤️

Här är en liten blomma som jag fotat i min balja jag har vid min infart till trädgården. Den ska få bli mamma till fler blommor nästa år då jag sätter hennes från till grodd 🌺

Doris
9/4/13, 10:01 AM
#6

God morgon☀️ Solen är framme och jag är ledig. Har en del som jag behöver göra så får se vad som blir. Blir nog något ute och även en promenad i eftermiddag.

Kramar till er alla🌺

Dolla

Allting är möjligt

Annons:
Indiania
9/4/13, 10:06 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Godmorgon alla!

I dag är det lite mulet och vet inte riktigt vad jag skall hitta på i dag, kanske slappa ocgh göra vad som faller mig in.

Ha en trivsam onsdag!🌺

Foto Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
9/4/13, 1:24 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Go'Morron i tråden!

Och tack för alla underbara bilder igen! Mina ögon fägras! 😘
Din molnformation, Daga, ser ut som ett rymdskepp, ett ufo! 😉

Akaciaträdet blommar lite försiktigt för andra gången i år, det har det inte gjort förut. Jag tror det beror på att det varit så torrt, och se'n vaknade trädet till liv efter regnet som till slut kom. Jag älskar doften av blommorna - som den ljuvligaste parfym!

Här råder en härlig sommardag igen! Indiansommar - me like!  Önskar er alla en fin dag! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: