Godmorgon/ Goddag / Godkväll

God morgon 4:e September

2013-09-04 07:26 #0 av: [GunillaF]

En sån strålande solskensdag vi har här uppe i Ångermanland. Hoppas ni också har det. Ha en bra Onsdag och njut! Sol
(Foto, GunillaF)

Anmäl
2013-09-04 07:47 #1 av: Toyan

God morgon.

Så vackra blommor Gunilla , lyser som solen själv.

Här har inte vädret bestämt sig ännu, tror det blir ännu en härlig sensommardagLer

Oavsett väder så hoppas jag ni får en riktigt fin dagBlomma

Anmäl
2013-09-04 08:21 #2 av: TezzD

GOdmorgon! 

Här skiner solen med sin frånvaro, det är mkt dimma ute och det duggar med regn... Fina blommor Gunilla.Önskar er en riktigt fin dag också! 

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Anmäl
2013-09-04 08:33 #3 av: majlar

God morgon. Härligt lysande gula blommor, då behövs ingen sol.

Här är det lite mulet, men dom lovade sol. Var ju ute och plockade lite kantareller. Det är inte så gott om dom iår, eller så är det någon annan som hunnit före. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Foto Marianne

Anmäl
2013-09-04 08:44 #4 av: daga

God morgon till vackra blombilder och sol och värme utlovat idag också. I går var det en underbar sensommardag att njuta av. Tog en bild på en häftig molnformation i går kväll.  Önskar er alla en fin dag.Hjärta

Anmäl
2013-09-04 09:07 #5 av: [Bettanbop]

God morgon alla vänner Blomma

Här i Västerbotten skiner solen fint på björkarna som börjar skifta färg, det glittrar i gräset av daggen, fåglarna kvittrade sin morgon sång Hjärta

Här är en liten blomma som jag fotat i min balja jag har vid min infart till trädgården. Den ska få bli mamma till fler blommor nästa år då jag sätter hennes från till grodd Blomma

Anmäl
2013-09-04 10:01 #6 av: dolla

God morgonSol Solen är framme och jag är ledig. Har en del som jag behöver göra så får se vad som blir. Blir nog något ute och även en promenad i eftermiddag.

Kramar till er allaBlomma

Dolla

Anmäl
2013-09-04 10:06 #7 av: Indiania

Godmorgon alla!

I dag är det lite mulet och vet inte riktigt vad jag skall hitta på i dag, kanske slappa ocgh göra vad som faller mig in.

Ha en trivsam onsdag!Blomma

Foto Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.