Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 257 ggr
[GunillaF]
9/3/13, 7:33 AM

God morgon 3:e September

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon, god morgon!

Önskar er en riktigt bra Tisdag!🌺

_(Foto: GunillaF)
_

Annons:
majlar
9/3/13, 8:22 AM
#1

God mrogon. Härliga äpplen. Fantastiskt att dom växer bara för att vi ska få frukt att äta.

Solen skiner och skiner, helt otrolig sommar vi har haft iår. Det kommer vi leva på hela vintern. Passa på att plocka så mycket ni kan och orkar av vad skogen har att bjuda på. Idag ska jag följa med gubben ut och sitta på en stubbe, medans han ska leta svamp. 

Har ont i kroppen efter köpenhamnsvistelsen.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

daga
9/3/13, 9:13 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon till sol. blå himmel och utlovade 20 grader i dag. Bara att njuta dessa sista sensommardagar. Äpplen är så vackra och goda får bli en äpplekaka i dag. Enligt Solöga symboliserar äpplen : "Låt kunskapen följas av insikten. Jag tar till mig ny kunskap. Jag tar till mig nya insikter. Jag utvecklas. Jag lär mig. Kunskap och insikt är min visdom" Önskar er alla en underbar dag.❤️

Toyan
9/3/13, 9:16 AM
#3

God morgon.

Ser ut att bli mycket äpplen i år, ha en fin jobbdag Gunilla.

Ha en härlig tur i skogen majlar, hoppas gubben din hittar mycket svamp🙂

Kylig morgon men solen lyser.

Ha en fin dag allihopa☀️

Andina
9/3/13, 9:29 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Go'Morron i tråden!

En lite kylig morgon här idag igen, men solig denna gång. Det ser ut att bli en fin dag. Kommande dagar väntas lite temperaturhöjning igen. Me like! 

Sitter med en pömsig katt vid tangentbordet, eller på… tycker väl att jag ska ägna uppmärksamheten mer åt henne än åt tangentbordet. Hon har antagligen rätt. Pappisen leker med sina kedjor, klockor o klossar - men om några minuter kommer hon att kräva min uppmärksamhet - som alltid så här dags på morgnarna.

Idag blir det ut o kuska med mamma på vägarna för lite fix o doning. 

Ha en fin dag allihop! Än är inte sommaren slut! 🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
9/3/13, 10:05 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Godmorgon alla!

Fina äpplebilder, jag skall till min bror och plocka äpplen i dag.

Här är det sol och vad härligt ännu en solskensdag. Hoppas ni får mycket svamp Majlar, här är det ont om kantareller i år.

I dag hade jag en välbehövlig sovmorgon och nu skall jag dricka kaffe.

Ha en mysig dag!❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Upp till toppen
Annons: