Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 411 ggr
[GunillaF]
9/2/13, 7:16 AM

God morgon 2:a September

Dimman lättar och solen värmer upp en aning.

Måndagmorgon och arbetet väntar många av oss. På min arbetsplats är halva styrkan på älgjakt så vi som är kvar har en gigantisk vecka framför oss. Sånt är livet.

Ha en bra dag alla healers.🙂

Annons:
daga
9/2/13, 8:22 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon denna måndag. Efter 2 dagars kuling och rikliga regnskurar verkar vinden äntligen avta. Plommon och tidiga äpplen ligger på marken efter blåstens framfart. I morgon är utlovat 20 grader varmt och sol och förhoppningsvis är den prognosen rätt. Önskar er alla en fin måndag.❤️

TezzD
9/2/13, 8:50 AM
#2

Morrn morrn!
Härligt med sol Gunilla!
Här ööser regnet ner.
Jag har värk i hela kroppen så jag stannar inomhus och hemma med barnen idag.
Behöver nog en vilodag till. Det hade ju inte varit fel med 20 grader i nåågra dagar till! 😃

🤗 på er alla Healers! 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

majlar
9/2/13, 8:51 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon. Åter till verkligheten. Vi har haft en en rolig helg i Köpenhamn, men jobbig. Man går och går och äter och går igen. Somnade tidigt på fredagskvällen, då det var lördagen som var viktig. 

Min svärdotter hade vernissage, det var hur mycket folk som helst. 

Medan vi väntade på att klockan skulle gå, så åkte vi en sightseeing i Köpehamns kanaler. Det var riktigt trevligt.

Sonen och hans söta fru. En av tavlorna som hon hade med på utställningen.

Toyan
9/2/13, 10:23 AM
#4

God morgon.

Kanske får ni nån smakbit om jaktlyckan är god Gunilla?

Så vackra rosor daga.

Jobbigt att ha värk Rosalee, krya på dig.

Låter som en fin helg majlar, kul att det kom mycket folk till vernissagen, hoppas dom handlade också.

Här lyser solen nu, har regnat i natt. Igår blåste det svinkallt, kändes som ett abrupt slut på sommaren.

Blir en dag med blandad sysselsättning här. Ha en fin dag med allt ni fyller den med🌺

Indiania
9/2/13, 10:27 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

 Godmorgon alla!

Jag är så lycklig och glad, vi hade en underbar Bröllopsfest och talet gick bra.I går var vi på 90 års kakas och blev bjudna på god mat som barnbarnet från England lagat.

#3 Fin bild Majlar!

Solen skiner och dottern är lycklig det kan inte bli bättre!

Ha en fin dag!❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
9/2/13, 11:28 AM
#6

Go'Morron allihop!

En regnig o lite kylslagen dag väntas - men se'n kommer några härliga sensommardagar om vädergudarna håller vad de lovat. Dem ser jag fram emot!

Jag är glad att halva arbetsstyrkan inte är här i alla fall, Gunilla. Äljohn o Jonte bor ju här. 

Gott med nyskördade plommon o äpplen. Du får plocka upp dem från marken snabbt, Daga, så att de inte hinner bli förstörda.

Ta det varligt med dig, Rosalee! Jag sänder över lite 'healingbubblor' så får du fånga dem om du vill ha dem. Kryapådigpeppisar kommer också!

Det låter som att du haft en härlig helg, Majlar! Och mysigt att få njuta av härlig konst och med de sina. Kul med så mycket konstnärliga gener i familjen!

Hoppas det blir lite varmare hos er också nu igen, Toyan! Lite indiansommar kanske inte vore så fel nu under september månad.

Åh, Indiania, vilken härlig helg ni har haft! Jag kan tro att Lyckan lyser ikapp med solen nu! Ett vackert brudpar med hjärteglim i ögonen!

Ska försöka vakna nu, det blev en kort natt inatt igen. Efter ett par timmars sömn är det svårt att få igång cellen som jag har kvar på Hjärnkontoret…

Ha en fin måndag allihop! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Indiania
9/2/13, 10:58 PM
#7

#6 Ja Andina vi har haft en underbar helg och jag känner stor tacksamhet och glädje i livet just nu!❤️Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Upp till toppen
Annons: