Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 1663 ggr
TezzD
9/1/13, 8:56 AM

Hjärnskakning-

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som rubriken lyder.
Skulle verkligen behöva healing 😢

Föll av en häst igår, innan jag ens kom upp på den… hade minnesförlust och glömde bort saker jag sagt och skrivit direkt efteråt.
Utan att veta det själv… upprepade mig och såg, varje gång jag läste (i ett meddelande på facebook) nya saker som jag inte minns att jag skrivit…

Åkte ambulans till akuten och dom röntgade hela kroppen.

Inga brutna ben tack o lov, men en hjärnskakning i grad 2 och idag har jag så ont i musklerna.

Tar tacksamt emot healing idag som komplement till värktabletterna.

Kram🌺

Jag tror att jag förresten självhealade mig när jag låg såhär på den stenhårda britsen igår och väntade på röntgen. För mitt minne blev bättre efter att jag såg ett grönt öga med svart pupill som pulserade emot mig. ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
[GunillaF]
9/1/13, 10:00 AM
#1

Men snälla söta! Vilket elände. Jag hoppas du tar det väääldigt lugnt nu och visst är det väl så att du ska ligga still några dagar?! I allafall var ordinationen så förr i världen efter en hjärnskakning.

Skickar goda tankar om helande till dig.

TezzD
9/1/13, 10:20 AM
#2

Tack Gunilla 🌺

Ja, iaf vara så stilla som möjligt.

Har ont i musklerna i hela kroppen så det är inte så lätt att röra sig även om jag vill. 

men vila hjälper nog i de flesta fall, jag är glad att jag inte är dement längre iaf…🤤

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Amandla
9/1/13, 10:29 AM
#3

Men fy, hjärnskakning är inte roligt någonstans! 

Att du har ont i musklerna kanske är för att du instinktivt försökte hålla uppe huvudet så det inte skulle slå i marken? 

Jag skickar till dig så plockar du ner när det passar dig Kramas

(Skriver inom parentes för jag vill inte ta över tråden - det är inte mig det är synd om nu 😉 bara förklara vad jag menar. Jag halkade förra vintern och föll raklång baklänges, men lyckades hålla uppe huvudet några sekunder extra. Järnvägar vilken träningsvärk jag fick i magen, hade stora problem att lägga mig ner, fick liksom kasta mig ner vilket huvudet inte gillade alls förstås. Hade fått hjärnskakning ett par månader innan i en bilolycka och att jag slog i huvudet igen var nog inte så bra.)


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
allhealing
9/1/13, 10:33 AM
#4

Hjälper gärna till =)

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

TezzD
9/1/13, 10:44 AM
#5

Tack ska ni ha ❤️

Jag vet inte om jag försökte hålla uppe huvudet, slog mig i sidan av huvudet vid tinningen… det kan bli allvarligt sa läkarn… men tack o lov så klarade jag mig med "endast" lätt minnesförlust och "kort demes" 🤪

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

daga
9/1/13, 3:05 PM
#6

Krya på dig Rosalee. Sänder helande tankar till dig.❤️

Annons:
[Sol69]
9/1/13, 4:21 PM
#7

Så tråkigt. Sänder energi bubblor till dig 🤗

TezzD
9/1/13, 4:34 PM
#8

Tack ska ni ha ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Tarotstollan
9/1/13, 6:04 PM
#9

Oj, ja hjärnskakning är inte att leka med! Krya på dig!🤗🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

powerofthebass
9/1/13, 6:13 PM
#10

Tråkigt. Hoppas det kommer gå bra för dig. Sänder en kram till dig.

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

TezzD
9/1/13, 9:55 PM
#11

❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
9/2/13, 10:06 AM
#12

Ojoj! hugaligen! Krya på dig vännen ❤️

Säg till om du vill ha mer healing hjälp 🌺

TezzD
9/2/13, 10:22 AM
#13

GÄRNA Bettanboop! 
När jag vaknade i morse kunde jag knappt resa mig… har sååå ont i kroppen 😢 jobbigt när man e hemma själv med två småbarn…

🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
[Bettanbop]
9/2/13, 8:29 PM
#14

Jag skickar en dos vid 22 tiden efter Det okända, om det är okej 🌺

TezzD
9/2/13, 9:25 PM
#15

visst fasen! tack för påminnelsen! 😎😃 måste man ju se!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
9/2/13, 10:53 PM
#16

Vet inte om du kände något, men härifrån flöda energin 😃 Var det så att du landa på höger sida? eller var det vänster… jag har svårt att avgöra ibland vilken sida det är….jag föreställde mig att du stod framför mig, förutom nästan hela din kropp så drog det extra i din högra höft, men efter healingen gick jag ut med hundarna och då fick jag lite ont i min vänstra ljumske……

Jaja men jag hoppas du fick hjälp ändå och får sova gott i natt och vakna utvilad och piggare i kroppen och knoppen 😉🙂

TezzD
9/2/13, 10:58 PM
#17

Hej! 
Jag har fått en rejäl smäll, så ja glömde bort dig… och healingen… missade även Det okända för jag trodde att DET var kl 22… men ne,… det var ju då som du skulle skicka Healing… så jag blandar fortfarande ihop saker.. oroväckande….. 😕

Hur som helst, jag landade på vänster sida och slog i vänster sida av kroppen.. så du är nog som mig och känner tvärtom 😉

Tack vännen 🌺 hoppas att slippa vakna med en kropp full av smärtor…🎈

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
9/2/13, 11:00 PM
#18

Har jätteont i vänster tinning och ser dessutom suddigt på vänster öga 😕 håller tummarna att det känns bättre imorgon.. verkligen…

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Bettanbop]
9/2/13, 11:15 PM
#19

Jo ditt huvud drog också väldigt mycke energi 🤦‍♂️

TezzD
9/2/13, 11:18 PM
#20

Ställde just en fråga på ön… ganska intressant sådan faktiskt… det hör inte hemma i denna tråden, så jag tipsar gärna lite och ber er som e med där att svara om ni har några bra svar…🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Upp till toppen
Annons: