Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen Alternativa Behandlingsmetoder Aura & Chakran Cd-skivor och Böcker Dagens Visdomsord Djurhealing Djurkommunikation Doftessenser Energierna omkring oss Godmorgon/ Goddag / Godkväll Healing Healing önskas/ges Healingmetoder Hypnos-/regression iFokus-information Mat och Andlighet Meditation o Avslappning Medlemmar Musik för själen Mässor/föredrag/kurser Näring för själen

Off Topic- OT Om sajten Reiki Healing Stenar och Kristaller Stjärntecken Träning-Test Tävlingar på sajten och iFokus Upplevelser Yin & Yang Änglar
Godmorgon/ Goddag / Godkväll

God morgon 31:a Augusti

2013-08-31 09:26 #0 av: [GunillaF]

God morgon på er. Lördag och sista dagen denna månad. I morgon är det höst! Glad

Dagen bjuder på sol och jag ska njuta av den och inte göra så mycket mer än lata mig. Tror jag iaf.

Ha en riktigt bra dag alla!Sol

Anmäl
2013-08-31 09:33 #1 av: Indiania

Godmorgon Gunilla och ni andra som tittar in!

Vilken härlig färg på löven Gunilla!

I dag är det en stor dag när min dotter och hennes kille skall gifta sig i kyrkan!Vi skall hämta bröllopstårtan och köra ut till bygdegården (två mil härifrån) sen skall vi åka hem och göra oss vackra.

Jenny mina tankar är hos dig du sitter hos frissan nu!Hjärta

Önskar er alla en fin dag!Blomma

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2013-08-31 09:34 #2 av: [GunillaF]

#1 Så härligt med bröllop. Ha det så väldigt kul!

Anmäl
2013-08-31 09:36 #3 av: Indiania

#2 Tack söta Gunilla! SkrattarBlomma

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2013-08-31 09:52 #4 av: Toyan

God morgon.

Här är det mulet och har regnat. 

Så roligt med bröllop Indiania. Grattis till brudparet! 

Önskar er alla en riktigt fin lördagBlomma

Anmäl
2013-08-31 10:03 #5 av: [Chakra]

God Förmiddag!

Ha en riktigt skön och fin lördag allihopa!

"Lev inte livet för seriöst utan våga ta ut svängarna"

rak,

men hon hittar på alla möjliga konster.” – Predikaren 7:30

Anmäl
2013-08-31 10:23 #6 av: [Bettanbop]

God förmiddag alla goda vänner Hjärta

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.