Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 477 ggr
Falurven
2013-08-30 20:40

Lite healing?

Vore tacksam om någon kunde sända mig lite healing, värme eller kärlek nu. Har haft ont i hjärtat (ångest) sedan igår natt men ingen av mina försök att mildra verkar hjälpa mig just nu. 

Jag vet verkligen inte vart jag ska ta vägen just nu, det verkar inte spela någon roll hur många tårar jag fäller.

Jag är tacksam för all hjälp jag kan få 🌺

Namaste, jag hoppas att ni andra har en fin kväll!

Mvh Nathalie

Annons:
TezzD
2013-08-30 22:03
#1

Ja skickar till dig kl 23 ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Sol69]
2013-08-30 22:41
#2

Då skickar jag också vid samma tid 🙂

[Bettanbop]
2013-08-30 23:17
#3

Jag skickade till dig också 🌺 (har du ont i en axel?)

TezzD
2013-08-30 23:23
#4

jag fick tryck i bröstet. magkatarr och ont i ljumsken… 😓

Kände verkligen värme och kärlek flöda.

Hoppas att det hjälper lite på traven och att du kan sova gott inatt med mindre ångest imorgon! ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Falurven
2013-08-31 02:30
#5

Tack så mycket allihopa, det kändes verkligen härligt! Jag satt vid datorn och försökte vara så öppen och välkomnande som möjligt. Hade en otroligt avslappnande känsla i hela kroppen, samtidigt som jag fylldes av en otrolig glädje :'D

Jag satt precis och pratade med min pojkvän och hans kompis om min upplevelse och era tydliga svar, vi tycker att det är riktigt intressant! :) De båda reagerade nämnvärt eftersom ni ev verkar ha kunnat känna av även deras åkommor. #3 Vår vän har nämligen ont i sin axel, han berättade det faktiskt för oss redan tidigare ikväll när vi pratade om ångestattacker. 

#4 Min pojkvän har haft magkatarr mer eller mindre hela sitt liv och min mage har inte varit helt okej den heller kan jag erkänna :D I ljumsken hade jag nyligen en värk jag inte kände igen. Den var som en dragande, ilande känsla. Kan bara gissa, en nerv i kläm?

Trycket över bröstet har jag mer eller mindre kvar, men det känns bättre till och från. Jag tror jag tänker på det för mycket, måste sluta påminna mig själv om det 🤔 Det kändes bra i flera timmar efter er hjälp, så det tackar jag hjärtligt för! ❤️

Kan säga att den värsta ångesten är över i alla fall och att jag har haft en otroligt positiv kväll, fylld med bland annat det underbara klippet jag bifogar nu bara för glädjens skull! 🌺

Mvh Nathalie

[Bettanbop]
2013-08-31 10:20
#6

Kul att hör att du mår bättre 🙂 🌺

Tack så mycket för klippet med Tommy Franklin, himmel vilken glädje ❤️

Annons:
TezzD
2013-08-31 10:20
#7

va skönt att höra! 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Falurven
2013-09-01 18:57
#8

#6: Jag kanske måste ge dig rätt ändå. Funderar på vad det egentligen är jag känner i vänstra axeln/bröstet nu. Idag känns min axel jättekonstig och jag förstår inte riktigt varför. Har inte haft problem med den förut. Den klickar nu dessutom (när jag gör stora rörelser med armarna) och pulserar lite. Så det är väl nåt som klämmer i alla fall…

Någon som har erfarenhet?

Mvh Nathalie

[Bettanbop]
2013-09-01 19:25
#9

Ta det försiktigt med axeln ett par dagar och låt den vila, det kan vara så att healingen fortfarande håller på att jobba med din axel. Healingen kan jobba i flera dagar beroende på problemet.

Rosen05
2013-09-01 20:24
#10

Läst här i tråden och skönt att det gått åt rätt håll för Dig! Jag är inte någon helare men kanske kan man mer än man tror, önskar Dig i alla fall ljus och värme, och att du ska få må bra i själen och för övrigt också!

Allt gott till dig!

Upp till toppen
Annons: