Annons:
Etiketteraurachakra
Läst 616 ggr
fridha
2013-08-29 02:41

Aura utan "kant"

Hej på er! :)

Var och fick energibalansering och healing för en tid sedan för första gången. Det var jättehäftigt! Men funderar ännu lite på några saker som jag aldrig riktigt förstod..

Hon sa att att det hettade ordentligt över tredje ögat på mig när hon healade där. Vad betyder egenligen det? Är det något negativt och hur kan jag i sådana fall jobba med det?

Hon berättade även att det var som att min Aura saknade kant och att det var som att min energi åkte rakt ut samtidigt som jag var känslig mot dom energier omkring mig. Är det någon som har likadant och hur påverkar det i sådanafall hur ni mår? Hon berättade aldrig vad det var för färg på min Aura, kan man kanske lära sig att se det själv?

Kram!

Annons:
[Ravenna]
2013-08-29 12:43
#1

Om du har möjlighet, så ställ dina frågor till healern. Hon kanske kan förklara mer om du ger henne en chans, menar jag.

Det kan vara svårt för någon annan utomstående att förklara, även om det är en annan healer som svarar.

Vi ser och förklarar allting olika utifrån våra egna unika perspektiv, så svaren blir endast tolkningar av din upplevelse - och kanske inte alls förklarar så som healern själv skulle förklarat. :-)

fridha
2013-08-29 16:34
#2

Ja det är förstås sant, kan ju alltid fråga henne nästa gång jag uppsöker henne :) Har precis börjat intresserat mig för det spirutella och det dyker upp så många frågetecken när man inte är så insatt hehe :)

[Ravenna]
2013-08-29 18:01
#3

#2 🙂

Upp till toppen
Annons: