Annons:
Etiketthealingmetoder
Läst 872 ggr
[Bettanbop]
2013-08-28 19:51

Whiplash!?

Jag skall för första gången försöka heala en Whiplash skada 🙂

Är det någon som har erfarenhet av just den skadan och healat den? Berätta hur ni gick till väga….lyckades det….klientens reaktion..sov.

Jag kommer använda mig av Reiki healing och vet att det kommer gå bra, men det är första gången för just Whiplash att försöka heala, så är det något speciellt jag skall tänka på.

Annons:
[GunillaF]
2013-08-28 21:06
#1

Eftersom det är healingguiderna som skickar så brukar de se till att healingen "tar" där den ska och jag brukar inte försöka styra energi åt något speciellt håll eller kroppsdel. I bönen till dem före healingen brukar jag be dem om att få vara kanal för energierna och att klienten bett om healing för en viss åkomma, men att jag litar på att de gör det som är bäst för klienten.

Med andra ord; jag lägger över allt på dem och deras vetande som är långt, långt mycket större än mitt. Vad jag bidrar med är min kropp och sinne samt stöttning och förklaringar till klienten både före och efter healigen.

Jag har ju gått utbildning till spirituell healer, inte Reiki, men jag förmodar att ni som går reikiutbildningar också får lära att ni är ett redskap som användaren - guiderna/energin/universum eller vad man väljer att kalla det - använder sig av till det bästa för klienten?!

Lycka till med healingen och förlita dig på andevärlden. 🙂

[Bettanbop]
2013-08-28 21:23
#2

Tack Gunilla 🙂

Jo då jag litar helt på universum och healingänglarna, och att deras healing går dit den ska och behövs bäst.

Tänkte mest om någon hade lyckats med en Whiplash, om det kom fram några speciella känslor el reaktioner och om ni la in något i bönen om just Whiplash. 😉

[GunillaF]
2013-08-28 21:26
#3

#2 Jag hade en klient för ett par år sedan som hade en sådan skada. När vi hade kontakt efter healingen så var det bättre i nacken. Jag sa till klienten att höra av sig om det inte höll i sig eller blev värre, men jag hörde inget mer så jag hoppas och tror att det höll i sig.

Upp till toppen
Annons: