Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 430 ggr
Skogshumblan
8/27/13, 5:34 AM

God morgon 27 augusti.

Hoppas ni alla sovit gott. Själv har jag legat vaken länge och känner mig inte riktigt vaken än, blir att ordna med kaffe strax! Första arbetsdagen för veckan för mig, skönt! Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[GunillaF]
8/27/13, 7:32 AM
#1

God morgon Skogshumblan och alla andrar!

Solen skiner och jag är också på väg till jobbet.

Ha en bra dag alla healers!🌺

[Chakra]
8/27/13, 7:43 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon!

Sol och ledig dag🙂

Önskar er en bra tisdag!

majlar
8/27/13, 8:32 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon i solen.

daga
8/27/13, 9:05 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon till ännu en solig lite sval morgon. Mycket arbete i dag men det känns glädjefyllt och känner tacksamhet och glädje. Önskar er alla en fin dag.❤️

smilax
8/27/13, 1:54 PM
#5

God eftermiddag!

Tack ni som skickade healing till mig igår🙂, jag mår bättre idag så jag tänker jobba imorgon igen. Håller tummarna för att jag orkar och att det inte blir bakslag.

Ska ta mig ut i det fina vädret en stund 🙂.

Ha en riktigt härlig dag allihop!

Indiania
8/27/13, 3:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Tittar in som hastigast och önskar er alla en fin fortsättning på dagen!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
agneta-43
8/27/13, 4:29 PM
#7

God eftermiddag 

Jag sov nästan inget i natt, bara vaknade om och om igen först varje timme, sedan varje halvtimme och därefter varje kvart och då hade jag bara 5 timmar och 40 minuter till uppstigning och öppning av förskolan. Som tur var hade vi arbetare som direkt efter frukost skulle limma fast golvlister och då fick vi inte vara inne så ute var vi från 8.00 till ca 11.10 skönt för frisk luft piggar upp 🙂

Jag har hunnit vila ca 20 minuter efter jag kom hem ca 14.00 sedan handlat och druckit kaffe samtidigt som jag limmar fenor på mina pil som i kväll ska flyga från min pilbåge och in i tavlan 🙂

Skönt att ha en syssla att sätta fokus på, då jag kan släppa alla andra tankar som annars kan mala runt i skallen 🙂

Ha en underbar eftermiddag och kväll

Medarbetare på Druid & Shaman 

signemo
8/27/13, 7:32 PM
#8

Gokväll på Er. å vackert det fortfaranade är ute. Solen skiner o fin luft.

Först jobb på dagen och nu avkoppling. Skulle kunna göra saker. Men har börjat få ont i huvudet och blivit så trött, så jag väljer att bara koppla av,  till fåglarnas kvitter och kanske en fin skiva med go avslappnade musik på sen.

Önskar er en riktigt fin kväll.

Var rädda om varandra

Upp till toppen
Annons: