Godmorgon/ Goddag / Godkväll

God morgon 27 augusti.

2013-08-27 05:34 #0 av: Skogshumblan

Hoppas ni alla sovit gott. Själv har jag legat vaken länge och känner mig inte riktigt vaken än, blir att ordna med kaffe strax!
Första arbetsdagen för veckan för mig, skönt!

Ha en fin dag alla!

Anmäl
2013-08-27 07:32 #1 av: [GunillaF]

God morgon Skogshumblan och alla andrar!

Solen skiner och jag är också på väg till jobbet.

Ha en bra dag alla healers!Blomma

Anmäl
2013-08-27 07:43 #2 av: [Chakra]

God morgon!

Sol och ledig dagGlad

Önskar er en bra tisdag!

"Lev inte livet för seriöst utan våga ta ut svängarna"

rak,

men hon hittar på alla möjliga konster.” – Predikaren 7:30

Anmäl
2013-08-27 08:32 #3 av: majlar

Godmorgon i solen.

Anmäl
2013-08-27 09:05 #4 av: daga

God morgon till ännu en solig lite sval morgon. Mycket arbete i dag men det känns glädjefyllt och känner tacksamhet och glädje. Önskar er alla en fin dag.Hjärta

Anmäl
2013-08-27 13:54 #5 av: smilax

God eftermiddag!

Tack ni som skickade healing till mig igårGlad, jag mår bättre idag så jag tänker jobba imorgon igen. Håller tummarna för att jag orkar och att det inte blir bakslag.

Ska ta mig ut i det fina vädret en stund Glad.

Ha en riktigt härlig dag allihop!

Anmäl
2013-08-27 15:32 #6 av: Indiania

Tittar in som hastigast och önskar er alla en fin fortsättning på dagen!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2013-08-27 16:29 #7 av: agneta-43

God eftermiddag 

Jag sov nästan inget i natt, bara vaknade om och om igen först varje timme, sedan varje halvtimme och därefter varje kvart och då hade jag bara 5 timmar och 40 minuter till uppstigning och öppning av förskolan. Som tur var hade vi arbetare som direkt efter frukost skulle limma fast golvlister och då fick vi inte vara inne så ute var vi från 8.00 till ca 11.10 skönt för frisk luft piggar upp Glad

Jag har hunnit vila ca 20 minuter efter jag kom hem ca 14.00 sedan handlat och druckit kaffe samtidigt som jag limmar fenor på mina pil som i kväll ska flyga från min pilbåge och in i tavlan Glad

Skönt att ha en syssla att sätta fokus på, då jag kan släppa alla andra tankar som annars kan mala runt i skallen Glad

Ha en underbar eftermiddag och kväll

Medarbetare på Druid & Shaman 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.