Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 597 ggr
Fridborg
2013-08-26 13:40

Behöver healing

Hej allihopa! ❤️

Det var länge sedan jag var inne, men min sommar har inte varit den bästa.

Jag skulle behöva lite healande energier, jag ska till VC imorgon men känner att jag behöver all hjälp jag kan få.

Förra tisdagen hade jag en mystisk migränattack (jag har inte migrän annars) som satte sig bakom vänster öga. När jag senare på kvällen gjorde avslappningsövningar och mådde allmänt bra var det som att något exploderade i kroppen, armar, ansikte, svalg, ja det mesta domnade bort. Jag blev jätterädd och ringde sjukvårdsupplysningen men det lät som att hon tittade på tv och knappt registrerade det jag sa och sa bara "mmm". 

Nu har det snart gått en vecka och jag har kvar symptom som bortdomningar i armar, svalg m.m. Jag är ljuskänslig, är yr, mår illa och har ofrivilliga ryck i lederna och i munnen. Jag skulle fått en tid om de hade idag, men det var kört. Akuten har jag väldigt lite för, den jag tillhör är värdelös rent ut sagt. 

Om ni på något sätt kan hjälpa vore jag evigt tacksam ❤️ Om inte annat för lite själslig ro, jag är ganska rädd och orolig.

Kram!

Annons:
[GunillaF]
2013-08-26 18:25
#1

Sänder strax efter midnatt.

Amandla
2013-08-26 21:38
#2

Jag skickar också till dig, när du är redo att ta emot så kommer det till dig 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Allamej
2013-08-26 21:45
#3

Skickar ljus när jag gör kvällsmeditationen

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

daga
2013-08-26 23:38
#4

Jag skickar healing till di kl 24.00 i natt.

Fridborg
2013-08-26 23:54
#5

Lägger mig ner nu och är redo. Tack alla 🌺

storlappen
2013-08-27 14:28
#6

skickar

Annons:
Fridborg
2013-08-27 20:45
#7

Tack alla för ert ljus och värme! Natten var lite lättare än vanligt.

Var hos vårdcentralen idag och det står i dagsläget mellan 4 diagnoser, borrelia, hjärntumör, hjärnhinneinflammationsvirus eller MS.

Ingen av dessa alternativ låter speciellt kul så jag hoppas verkligen att läkaren har fel :/

Kram på er alla, och tack igen! ❤️🌺

Amandla
2013-08-27 20:48
#8

Nej men oj, Fridborg, det var inga roliga alternativ! Borrelia är väl det "enklaste" i så fall, för då är det ju antibiotika som gäller. Håller tummarna för att det inte är någon av de sjukdomarna alls utan bara något tillfälligt.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
daga
2013-08-27 23:27
#9

Tänker på dig med värme Frideborg.❤️

[GunillaF]
2013-08-27 23:34
#10

Oj, det var inga "trevliga" diagnoser. Attde säger att det kan vara så allvarliga saker utan att säkert veta. Jag tycker de brukar vara så förtegna tills de vet.

Fridborg
2013-08-28 10:37
#11

Jag spenderade stor del av natten på sjukhus då mitt tillstånd försämrades snabbt. Neuroläkaren var inte ett dugg orolig och hon tyckte sig inte kunnat se något fel på mig alls och skickade hem mig. Märkligt tycker jag :/ Det känns ju som att något är fel när högra sidan av kroppen inte fungerar som den ska…

Nåväl, jag får vänta på remiss till magnetröntgen och borreliaprovet och se 🤔

Soul1973
2013-08-29 00:39
#12

*  Eftersom Frideborg inte bett om en avläsning (vilket det här inlägget var) så är det borttaget av admin.

Frideborg har fått det som kopia via PM.

*  /Sajtvärden

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
TezzD
2013-08-30 22:45
#14

usch o fy…Ljus o kärlek till dig!!!❤️ Hoppas du mår bättre!! 🌺

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Soul1973
2013-09-03 23:19
#15

sajtvärden: Jag misstänkte att censuren skulle slå till ! Tyvärr

Jag tycker att vi som har möjlighet ska hjälpa andra - Ska försöka hjälpa andra. 

Spirituell utvecking och support handlar om frihet

[GunillaF]
2013-09-03 23:25
#16

#15 Jag håller absolut med dig om att vi ska hjälpa varandra, men jag tycker att när det gäller vissa saker så bör man fråga först.

Jag tycker inte att man ska läsa av andra utan tillåtelse av den tilltänkta/e.  Den som läses av kanske inte alls vill det, än mindre att det skrivs offentligt. Du hade kanske fått ge den här avläsningen om du frågat TS via PM. Vad vet jag.

"Spirituell utveckling och support" - frihet under ansvar 🙂

Soul1973
2013-09-03 23:31
#17

Jag försöker alltid undvika att läsa av människor (hela tiden faktiskt). Det var mer av generell karaktär som jag trodde skulle jälpa henne, men, men, då vet jag till nästa gång. Hoppas att hon blir bättre i alla fall (Sajtvärden, tack för förklaringen :-)

Peace

[GunillaF]
2013-09-03 23:45
#18

#17 Ta gärna kontakt med henne och hör. Hon kanske vill att du berättar om det du fick till dig 😉

Peace 🌺

Fridborg
2013-09-04 15:35
#19

Jag tror ingen här är ute efter att skada någon :) Har aldrig blivit avläst men är öppen för mycket. Däremot så kände jag inte igen mig mycket i det som skrevs.. 

Läkarna är fortfarande handfallna och jag har röntgat huvudet idag (tack och lov ingen fara) och gjort ryggmärgsprov så får vi se vad det kan vara! 

Det går upp och ner och jag tar var dag i sänder.

Tack alla för er omtanke!

Upp till toppen
Annons: