Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 427 ggr
[GunillaF]
8/26/13, 7:25 AM

God morgon 26:e Augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon. Måndag igen då och jobbet väntar.

Hoppas att dagen blir bra trots en fruktansvärd ryggvärk. Fick det igår efter lingonplockningen.

Ha en riktigt bra dag alla! ☀️

Annons:
majlar
8/26/13, 7:40 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon alla.

Tråkigt att du fick ont i ryggen Gunila. Hoppas du fick så mycket lingon som du önskade dig. Så du fick något för mödan.

Här skiner solen och det blir åter en fin dag att vara i.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[GunillaF]
8/26/13, 7:59 AM
#2

#1 Jodå, fick ihop 7-8 liter så jag är nöjd.

Härlig bild o härlig fågel 🙂

daga
8/26/13, 9:22 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon till denna strålande måndagsmorgon. Hoppas ditt ryggonda släpper Gunilla. Påfåglar är så vackra med sin färgprakt. Önskar er alla en fin start på veckan.❤️

Andina
8/26/13, 9:56 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Go'MOrron i stugorna!

Och tack för hääärliga bilder! Pussar

Oj, du får vara rädd om ryggen idag, Gunilla! Ryggmassagebubblor kommer, de glimrar omkring strax bakom din rygg, ifall du vill ha dem.
Men du fick ihop en hel del lingon! Gottigt. Här är det snålt med lingon - blåbären var det inte mycket bevänt med heller. 

Vi bjuds på en strålande härlig sommardag här igen - och jag njuter. 

Ska strax ta mig an lite datorjobb som ligger o väntar. Men det lär bli många pauser utomhus… ;)

Ha en fin dag allihop! Hela da'n! Sol

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
8/26/13, 10:24 AM
#5

God förmiddag.

Gott att du fick lön för mödan och ryggvärken Gunilla, hoppas den ger sig under dagen.

Tack för fina bilder, så vacker Påfågel🙂

Strålande väder,sol och blå himmel, igår kväll var det jätteskön hög luft och stjärnklart🙂

Önskar er en härlig dag🌺

Indiania
8/26/13, 10:28 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Godförmiddag!

Ännu en härlig sommardag. I går var min syster och systerdotter med till "mitt" paradis vid Vänern vi hade en underbar dag.

Skickar helande bubblor till dig Gunilla!

Vilka fina bilder ni visar i dag!

Ha en mysig måndag!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
smilax
8/26/13, 12:42 PM
#7

God "mitt på dagen" allihopa!

Kände att jag behövde gå in här och läsa lite för ni är alltid så positiva och det värmer så gott 🙂. Behöver det idag när jag åter igen är hemma med bihåleinflammation.

Hoppas din rygg mår bättre under dagen Gunilla och att dina lingon smakar mycket gott!

Härliga bilder från alla som får en på gott humör🙂.

Ha en riktigt fin dag! Själv ska jag ta det lugnt här i soffan med virkning och gosiga katter. Fast just nu smet alla ut på uteplatsen för att sola lite så jag får väl virka själv en stund.

Upp till toppen
Annons: