Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 278 ggr
undrarens
8/25/13, 8:15 PM

vilken skitdag och besvikelse

den här storsextilendagen(tiden) ,stortrigoner, och kvadraturer ,blivit och inte för 5öre nåt positivt totalt vakuum och stiltje ska de här nu fortsätta är det detsamma man kastar in handduken för gott..

nä rakt ner i sopkorgen med den här skitdagen och förhoppningsvis så fortsätter inte tiden såhär framåt allt för länge… hur ska man orka med då??

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

Annons:
Andina
8/25/13, 8:26 PM
#1

Pepp- och styrkebubblor kommer till dig! Fånga dem om du vill ha dem!

Jag hoppas att du kan se att skitdagen övergår till en bättre dag nu. Den enda riktningen vi kan gå, är just framåt. Och vakuum och stiltje är egentligen en signal om att det pågår en (positiv) utveckling i det inre. När allt tycks stå i stå, det är då det händer som mest! Och när vi upplever att allt är kreativt och vi är i vårt flöde, då manifesteras det som utvecklats i vårt inre.

Så passa på att stilla ditt inre så gott du kan medan du "står i stå" - så ska du se att flödet snart sätter fart igen!

Pepp- och styrkebubblor!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

undrarens
8/25/13, 8:48 PM
#2

ok tack så mkt för de.

mkt konstig dag helt bortifrån den lördagsglädje man kände då jag lämnade in tråden "humor såhär på lördagsmorgonen" .

ja inte är det mkt kreativitet just nu inte😢.

ja vars den positiva utvecklingen har jag väldigt svårt att se i dagsläget nu då jag skriver…

ska nog till nåt mindre mirakel att vända dom här känslorna.

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

Andina
8/25/13, 9:20 PM
#3

Det kommer, Undrarens. När vi står i stå, tycks tiden/allt stå stilla och vi tror inte att något (positivt) kan komma ut av det. Men det gör det ändå, så småningom. Så låt dig vara lite i "stå" just nu, låt ditt undermedvetna och ditt inre 'jobba på'. Ta det varligt med dig, gör nå't som känns avkopplande eller ingenting - men "förfasas" inte över det. Observera dina tankar och känslor - för att bara "se dig själv". Försök att tänka att det jobbas i ditt inre och under tiden får du 'bara vara' och låta känslorna komma ut, utan att agera på dem. 

Flödet (det kreativa) kommer, processen fram till dess pågår "bara". 

Jag förstår att det känns tufft och kanske segt - men låt det vara så då, försök att inte lägga in några värderingar i det. Din kropp, din själ jobbar på för fullt!

Vi människor klarar ändå inte av att det "sker något" alltid… 

Jag hoppas att de megastora trigonerna och kvadraturerna m m, tappar greppet om dig väldigt snartom!

☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

undrarens
8/26/13, 10:46 AM
#4

den sista  meningen u bet😂.

dom har nog släppt sig totalt de där kvadraturerna och oppositionerna för den delen över natten .

måste va nån ängel(with healing hands) som sett över hur dåligt jag mådde. 

nu är det som "humor…lördagsmorgon-tråden " igen😃.

back on track…❤️

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

Upp till toppen
Annons: