Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 408 ggr
[GunillaF]
2013-08-23 07:23

God morgon 23:e Augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon denna solskensdag!

Hoppas er dag blir precis så som ni önskar!🌺

Annons:
signemo
2013-08-23 07:33
#1

Gomorron och tack det samma Gunilla.

Dagen har börjat bra. Solen skiner, har ätit frukost, skall  ta ett bad och sen handla. allt i lugn o ro. Skönt.

Ha en härlig dag

Var rädda om varandra

majlar
2013-08-23 09:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon alla i solen.

Tagit morgonpromenaden med lilla Iris. Hon tycker det är så rolgit att få gå ut och gå, och snoka i varenda liten buske. Hon tar tid på sig kan jag säga. Man får inte ha bråttom, det passar mig alldeles utmärkt också.

Så där går vi i godan ro och luktar på blommor och äter hallon och träffar andra små och stora hundar.

Ha en fin dag alla och var rädda om varannn.

daga
2013-08-23 09:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon till ännu en strålande solskensdag och en klarblå himmel. Meditation vid havet i stillhet och tystnad. Det slog mig att fåglarna är så tysta nu när ungarna har flugit ur boet. Önskar alla en skön helg att njuta av.❤️

[Bettanbop]
2013-08-23 09:43
#4

God förmiddag alla vänner ❤️

Vaknade till en strålande sol och sköna höstvindar, vi ska vist  få lite sommar mitt på dagen ☀️ska då passa på att sola lite med en bra bok, sen blir det nog lite trädgårds skötsel 🌺 

Önskar alla en bra dag 🎂

Indiania
2013-08-23 10:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Godmorgon alla!

Moder sol är på sitt bästa humör i dag också.

Fina bilder i tråden och vilken tydlig bild på den fina fjärilen Majlar.

Ha en härlig dag!❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

frodig
2013-08-23 12:09
#6

Hej på er kära healingvänner!

Jag vill bar titta in och titta till er lite grann 🤗, och jag blir glad att se att ni är här. 

Min sommarsemesterresa fortsätter ett litet tag till. Jag har rest långsamt mest hela sommaren, med långa uppehåll på varje plats. En fin sommar har det blivit med härliga människor omkring mig och många stunder i stillhet och tystnad ute i naturen. Nu känns det i kroppen att det är sensommar där jag är. Och lusten att sätta igång nya projekt börjar infinna sig. Så snart så 🙂…

Är det en vårtbitare du så stiligt mött öga mot öga Indiania?

God fortsättning på dagen och trevlig helg på er ifall jag inte blir i nån internetkontakt på ett tag igen 🌺❤️!

Annons:
[GunillaF]
2013-08-23 12:16
#7

#6 Hej Frodig, vad kul att se dig!

Hör av dig när du kommer uppöver och fortsätt ha en bra resa genom vårt avlånga land! 🌺

Indiania
2013-08-23 13:52
#8

#6 Frodig härligt att se dig igen fortsatt trevlig resa! 👍

Ja det är en vårtbitare!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Upp till toppen
Annons: