Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 293 ggr
[GunillaF]
8/21/13, 7:36 AM

God morgon 21:a Augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dimman håller på att lätta, daggen glittrar i gräset och solen skiner!

Ha en riktigt bra Onsdag! ☀️

Annons:
majlar
8/21/13, 8:49 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon Gunilla och ni andra som snart tittar in. Här skiner solen och det är ännu en underbart härlig dag att ta vara på. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Toyan
8/21/13, 9:00 AM
#2

God morgon.

Solen tittar fram, 14 grader just nu, visst finns det en liten aning om att hösten är på väg.

Ha en fin dag🌺

daga
8/21/13, 9:21 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon till en mulen dag med 15 grader. Solen tittar nog fram senare i dag. Dessa höstdagar är så härliga med hög klar luft. Ska hinna med en promenad i skogen innan mörkret kommer. Ha en fin onsdag.❤️

Andina
8/21/13, 9:49 AM
#4

Go'Morron i tråden!

Och vilka härliga bilder!! Jag njuter! Kul att man kan hålla kvar sommaren lite med hjälp av bilder. Tack för dem!

Här väntas en fin sommardag igen! Så lite jobb och utomhusgöra får det bli idag. Om jag får bestämma - men av erfarenhet så vet jag att planer är till för att förändras… ;)

Igår hade vi planerade o oplanerade elavbrott hela dagen i princip. När jag trodde elen var tillbax så slogs den ut igen… Men nu verkar det lugnt på den fronten igen. 

Jag hoppas ni alla får en fin sommardag också! HareGodis! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[rore]
8/21/13, 10:09 AM
#5

Hej och god morgon till er alla🌺

Tack för underbara bilder🌈

Här skiner solen och jag tyckte  mig ana höst luften i morse när jag var ute och vandrade.

 

Indiania
8/21/13, 10:17 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

God förmiddag alla!

Solen skiner i dag också. I går var vi på en tur till Uddevalla och Lysekil i dent fina vädret.

Fina bilder i tråden!

Ha en skön onsdag!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Upp till toppen
Annons: