Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 329 ggr
[GunillaF]
2013-08-18 09:28

God morgon 18:e Augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla sköna människor.

Hoppas ni sovit gott i natt och känner er utvilade.

I går eftermiddag var jag och ågra till iväg och plockade några liter hallon. Å vilken fröjd! Känner mig så rik när jag plockat hem bär eller/och svamp. Det blev en stor hallonpaj som vi smaskade på i gårkväll.

Hoppas ni får precis en sådan dag som ni hoppas på.☀️

Annons:
Skogshumblan
2013-08-18 09:39
#1

God morgon Gunilla och ni andra här inne. Lät som en härlig kväll Gunilla. Håller med om känslan man får när man plockat något i naturen och tar med hem. Jag känner mig så jordad och harmonisk då. Idag får bli som den vill. Jag ska iväg en liten sväng och planera hösten för budoklubben men resten av dagen blir som den blir:) Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

daga
2013-08-18 10:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God förmiddag till en regnig söndag så det blir innepyssel och en promenad med stövlar och paraply. Lite mysigt när det regnar. Ha en fin söndag.❤️

Indiania
2013-08-18 11:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God förmiddag!Mums vad gott med hallonpaj Gunilla!

I går var vi till Segerstad, underbart! Tänk er först en promenad i barrskogen sedan promenad över träspångarna och njuta av att vila på bergen, äta mat och bara slappa i solen och blåsten och lyssna på Vänenrs brus.

Ha en fin söndag alla!❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
2013-08-18 13:39
#4

God middag.

Härligt att kunna ta vara på naturens gåvor, något att vara tacksam för🙂

Här är det mulet och 21 grader, blir en lugn dag när jag får njuta av att umgås med familjen.

Härliga bilder.

Ha en härlig dag alla healers🌺

Andina
2013-08-18 14:36
#5

Go'Eftermiddag allihop! 

Vad mumsigt med hallonpaj! Åh, vad sugen jag blir…
Ja, naturens gåvor är härliga! I år har vi inte förunnats med särskilt mycket av varken det ena eller det andra (ätbart). Men det gör inget - naturen är härlig ändå! :)

Datorjobbande o lite annat fix idag. 

Ha en fin fortsättning på söndagen! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
2013-08-18 15:06
#6

God eftermiddag. Har nyss kommit hem från Värmskog. Ätit en räksmörgås alá lyx. Hade hört talas om detta ställe för flera år sedan, så idag passade vi på. Kan rekommenderas å det varmaste.

Annars är det regn här idag och varmt. 

Ha en fortsatt fin dag alla och var rädda om varann

Annons:
Upp till toppen
Annons: