Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 1165 ggr
[GunillaF]
2013-08-17 09:35

God morgon 17:e Augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lördag och sovmorgon. Känner mig riktigt utsövd!

Hoppas och tror att ni får en skön dag!🌺

Annons:
powerofthebass
2013-08-17 09:59
#1

Godmorgon hoppas allt är bra med er alla här inne. Då börjar plugget på måndag . Ska bli så roligt. Ha en bra dag

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

[rore]
2013-08-17 10:01
#2

Hej o godmorgon på er alla ♥ Grått o blött är det där ute. En vecka kvar på semestern :)

Indiania
2013-08-17 10:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon alla!

Solen skiner och jag är på gott humör.

Ha en fin lördag!❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
2013-08-17 10:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon alla. Här blåser det och solen visar sig emellanåt.

Fin din blomma är Indiania. Jag ärvde min efter min mor, och hon i sin tur efter sin mor. Så den är riktigt gammal. Den blommade redan i somras och nu har den tappat nästan alla bladen och ska nog vila till nästa vår. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Indiania
2013-08-17 11:19
#5

#4 Ja det är en gammal fin växt. Fick frön av en släkting och det tog tid innan den kom igång. Tycker det är lustigt att det går att så en lökväxt.

DEt är bra att man kan klippa ner den när den blir alltför stor.

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2013-08-17 11:53
#6

Go'morron i tråden!

Här vakar de grå molnen över oss, och skvätter över lite regn då och då.

Kul Power, att du snart får börja skolan igen! 

Natten blev splittrad igen, serverades möss två gånger under natten. Katten är så stolt! … … …

Idag ska jag förhoppningsvis få hem min dator - i helt skick. Det ska bli skönt att få en dator som fungerar igen.
Se'n blir det en del röja o annat pyssel. Vet inte i vilken ordning och vilket jag ska ta tag i först. Det får visa sig.

Ha en fin lördag allihop! Oavsett regntunga skyar eller inte - men med sol i sinnet!Sol

Tack för härliga bilder också! 

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
daga
2013-08-17 12:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

God middag en solig och skön dag med 18 grader i luften. I dag är det garderobsröjning. Det som inte använts på 1 år lämnas till Erikshjälpen. När det blir svårt att få in mer i garderoben brukar det vara dags att rensa. Önskar alla en skön dag.❤️

Skogshumblan
2013-08-17 13:24
#8

God middag i tråden. Fina blommor! Vad är det för sorter ni har?! Jag har lyckas göra en väldigt oätlig middag, rapsoljan med nötig karaktär som jag smorde pannan med sist jag hade diskat den hade härsknat och fällde en väldigt intensiv hasselnötssmak som inte gick att få bort. Blöörk! Tur att det fanns annat att äta istället:) Här är höstligt och jag tror dotera har fått en förkylning. Själv känner jag av halsen. Inte helt bra alls. Går halsfluss nu och jag vill inte ha det nu, ska ju springa midnattsloppet nästa helg! Kan gärna ta min dos halsfluss efter det;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
2013-08-17 21:36
#9

#8 Majlars och min blomma heter Sefyrlilja! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
2013-08-17 21:55
#10

Så vackra, måste kika efter sådan och se om de är kompatibla med min omvårdnad. Eller bristande omvårdnad ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: