Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 421 ggr
[GunillaF]
2013-08-16 07:28

God morgon 16:e Augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er!

Jag är aningen trött i dag för jag var uppe lite längre än vanligt och satt ute mitt i natten och spanade efter meteoritfall. Fick se några, men inte alls lika många som jag hoppats på. Men vackert var det.

Solen skiner, men än så länge dunklas den av morgondimma - det är vackert.

Ha en fin Fredag alla!☀️

Annons:
majlar
2013-08-16 07:34
#1

God morgon Gunilla och ni andra som snart tittar in. Visst gick det fort, sommaren bara swischade förbi. Nu får vi hoppas att det blir en lika fin höst. Det skulle sitta fint.

Stjärnhimlen är fantastiskt vacker just nu. Stjärnorna tindrar och blinkar. Men jag har inte heller sett mer än ett och annat stjärnfall.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[Bettanbop]
2013-08-16 08:41
#2

God Morgon alla vänner❤️

Min son och vår nya lilla kisse har äntligen kommit hem, så i dag ska jag bara njuta av dem ❤️

Indiania
2013-08-16 08:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon alla!

Nu regnar det ute så bra att jag putsade en del fönster på utsidan i går.Nu när hösten närmar sig blir det lite innepyssel igen.

#2 Vad härligt det låter Bettanbop, njut!

Ha en fin dag med det ni gör!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Chakra]
2013-08-16 09:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon!

daga
2013-08-16 09:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon till en regnig och disig fredagsmorgon. Dagarna rusar förbi i snabb takt och det gäller att stanna upp då och då under dagen och bara vara. Vackra blombilder att kika på. Önskar alla en skön fredag.😃

Andina
2013-08-16 12:01
#6

Go'Middag allihop!
Och vilka härliga bilder ni bjuder på! Mina ögon blir alldeles lyriska! Tack! 😘

Har lyckats missa meteoriter och andra flygande tingestar i himlavalvet. Få se om vi får en molnfri natt inatt, vore kul att se lite av 'stjärnfallen'.

Mysigt med son o kissekatten hemma igen, Bettanbop! :)

Här blir det fönsterputsning också. Regn väntas imorgon - så då är allt som det ska va'… ;) Vi putsade o "påfyllnadsmålade" fönsterkarmarna igår, så nu är det dags för fönstrena att bli lite mer genomsiktliga igen.

Ha en riktigt skön fredag idag, med mycket myyys! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Skogshumblan
2013-08-16 16:01
#7

God eftermiddag alla! Har läst vad ni har skrivit men orkar inte kommentera allt. Är liksom arbetsveckan helt slut. Nu blir det helg ett par dagar och liiite jobb på lediga dagen på måndag. Hann ju inte planera klart allt …

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: