Godmorgon/ Goddag / Godkväll

God morgon 14:e Augusti

2013-08-14 07:29 #0 av: [GunillaF]

Önskar er en riktigt härlig Onsdag!Glad

Anmäl
2013-08-14 08:18 #1 av: majlar

God morgon alla.

En härlig bild på fina svampar. 

Vi plockade för mig, en ny svamp i lördags, som jag aldrig har ätit förut. Grynsopp-smörsopp. Vi hade bara tur som hittade den då jag skulle gå igenom Iris, efter fästingar innan vi satte oss i bilen och skulle åka hem. Hon hade lagt sig mitt i en stor samling av svampen. De såg så intressanta ut att jag tittade i min svampbok och fick till min glädje se att dom var ätliga. Så vi fick en rejäl sås till pastan och den var riktigt god.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Anmäl
2013-08-14 08:26 #2 av: [Chakra]

God morgon!

"Lev inte livet för seriöst utan våga ta ut svängarna"

rak,

men hon hittar på alla möjliga konster.” – Predikaren 7:30

Anmäl
2013-08-14 09:33 #3 av: daga

God morgon på er. Gårdagens åskoväder med kulblixtar och muller samtidigt upplevdes med skräckblandad förtjusning över de krafter naturen bjöd på. Kunde inte låta bli att fotografera de otroliga molnformationerna som bildades på himlen. I dag är det en solig men kylig morgon som skvallrar om att hösten är i antågande med 9 grader nu på morgonen. Önskar er alla en fin dag.Hjärta

Anmäl
2013-08-14 10:37 #4 av: Indiania

Godmorgon alla!

Även om solen är framme känns det att hösten är på väg!

Vilken häftig bild Danda, usch jag gillar inte åskoväder.

Ha en alla tiders bra dag!Hjärta

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anmäl
2013-08-14 12:06 #5 av: tin-tin68

God-morgon all!

Vilka vackra bilder ni bjuder på alltid en fröjd att kika in hit!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.