Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 455 ggr
daga
8/10/13, 10:12 AM

God morgon 10/8

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En nästan magisk morgon vid havet med sol och 20 grader och stillhet. Att sitta i ensamhet och meditera och fundera över livet väcker känslor av Alltets storhet och människans litenhet men hur stor betydelse vi alla har i våra tankar och handlingar för att gemensamt skapa en fredlig och kärleksfull värld. Önskar er alla en underbar dag i tacksamhet.❤️

Annons:
[GunillaF]
8/10/13, 10:45 AM
#1

God morgon Daga, god morgon alla andra Lördagsnjutare!

Härlig bild och härliga tankar Daga!

Tänkte att idag skulle jag sova ut och det har jag minsann gjort!

Dagen bjuder på en sol bakom molnen så jag ska passa på att göra lite innesysslor som blivit åtsidosatta länge nu.

Ha en fin dag!🙂

[Bettanbop]
8/10/13, 10:49 AM
#2

God morgon daga och alla andra 🌺

En alldeles lagom dag i dag ska det bli, lagom energi, lagom kärlek, lagom vila, lagom hänga tvätt, lagom tankeverksamhet, magom matmängd, lagom lagom lagom……

Framförallt tänka lagom mycket på min ny ide, mitt nya projekt. Som vanligt vill jag att det ska ske på en gång, bråttom bråttom…..Men nej inte den här gången, nu får det bli lagom tid att genomföra alla tankar och lagom tid så att jag hinner med.

Ha en lagom underbar lördag ❤️

Andina
8/10/13, 12:18 PM
#3

Go'Morron i lagom doser till er allihop!

Här når inte kvicksilvret upp lika högt som tidigare i sommar - men fagra och lagom 20-21 grader är perfekt. Men morgnarna känns lite kyliga, har ju blivit van vid högsommarvärme redan vid 6-7-tiden på morgnarna nu. Jag undrar om inte naturen börjar dofta lite höst också… (Jag hoppas jag har fel!)

Ska ta det lite lagom jag också och begrunda dina tänkvärda tankar, Daga. 

Ska se om jag kan dra igång mitt projekt som grott ett tag i huvudet - en liten, portabel inomhusgren till papegojan, så att hon kan följa med lite bättre inomhus också, inför höst och vinter som väntar runt hörnet.

Jag hoppas ni får en skön och alldeles lagomt härlig dag idag, allihop, hela da'n! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
8/10/13, 2:57 PM
#4

God middag! Ljuvlig bild Daga! Hoppas ni har en skön dag, i lagomets tecken verkar det som. Här är det mer sengångartempo. Var på Liseberg med jobbet igår. Började med femkamp och sen fick vi göra vad vi ville, varsitt åkpass fick vi. Jag är helt slut idag. Hade väldigt trevligt men att vara uppe till 01.30-snåret är inget jag är van vid även om jag fick lååååång sovmorgon idag. Hoppas kroppen kommer ikapp med god mat och sällskap som maken fixat till kvällen. Ha det fint alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
8/10/13, 3:21 PM
#5

Jag har just varit ute med hundarna (minns inte om jag berättat att jag passar pyttepudeln Bella ett par dagar), men det blev en kort tur för Åskar närmar sig. Albin har varit rädd tidigare för åska och annat dunder och även om han verkar ha lugnat ner sig rent allmänt så vill jag inte att hans rädsla ska spädas på. Få se hur länge det går att ha datorn på.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: