Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 347 ggr
[GunillaF]
8/8/13, 7:18 AM

God morgon 8:e Augusti

God morgom alla healers!

Solen visar sig från sin bästa sida idag, känns skönt efter gårdages regn.

Jobbdag för mig så jag ska göra mig redo att åka iväg.

Ha en riktigt bra dag alla!🌺

Annons:
majlar
8/8/13, 8:26 AM
#1

God morgon. Idag var det en skön luft att dra ner i lungorna, mycket syre och energi. Ha en fin dag på jobbet, Gunilla.

[rore]
8/8/13, 9:16 AM
#2

God morgon på er!

Här har solen dragit molntäcket över sig och det vankas nog lite regn. Så nu kanske jag kan få lite nödvändigt gjort här hemma😊

Men först ska jag kika igenom lite trådar och sippa på morgonkaffet.

En fin dag hoppas jag att vi alla får!

daga
8/8/13, 9:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon till en mulen dag med regn utlovat och det behövs verkligen. I dag blir det genomgång av kursprogram till kursen i slutet av augusti. Hoppas på att få möta många härliga människor. Önskar er alla en härlig dag där ni befinner er.❤️

Sameli
8/8/13, 9:56 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Go morrn 🌹

"Man måste ge lite mer än man tar"

Indiania
8/8/13, 10:02 AM
#5

Godmorgon alla!

Mulet här också ser ut som det regnat i natt. Perfekt dag för städning och annat som behövs göras.

Längtar till healingen i kväll, behöver mera energi.

Ha en fin fortsättning på dagen!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Chakra]
8/8/13, 10:46 AM
#6

God Förmiddag!

Ledig dag och lugn och ro på landet!🙂

Ser att du skriver om kurs, daga! Längtar till min cirkel som startar om några veckor! Behöver påfyllning!❤️

Annons:
[Sol69]
8/8/13, 11:28 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

God lunch..

Idag är det mulet och regn här.. men det behövs nog efter all värme.

Idag är jag ledig och ska ta och åka och handla sen. Framåt eftermiddagen eller kvällen.. 🤔Börja med lite lunch tror jag..

Har faktiskt varit duktig och bokat en tid till en sjukgymnast. Så jag får lite hjälp med mina axlar och handleder som lider av värk. Är trött på att ha ont och tänkte att det kan ju inte skada att få lite rörelser som ska underlätta för kroppen. 🙂

För de är inte kul att ha ont. men nu är de i och för sig extra ont pga mitt fall och de kan ju ta evigheter att läka ut helt. 

Ha de så bra alla var ni än befinner er. 🤗

Skogshumblan
8/8/13, 8:11 PM
#8

God kväll! Här har det spöregnat mer eller mindre hela dagen. Behövdes! Första dagen på nya jobbet, massor av intryck så jag blev trött och somnade gott när jag kom hem vid 17… :D. I morgon sovmorgon och sen en kick off på Liseberg. Det ska bli kul, femkamp och trevligt umgänge. :) Godnatt på er ifall jag inte kikat in mer idag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: