Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 539 ggr
Skogshumblan
8/7/13, 6:24 AM

7 augusti.

God morgon på Er. Här är kyligt och nästan lite höstaktigt. Fick ha på mig en tunn jacka på löpturen, det var ju ett tag sen man behövde det. Lär väl "rätta till sig" framåt förmiddagen så vi har sol och kvalmigt väder idag igen. Jag hoppas ni alla får en fantastiskt fin dag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[GunillaF]
8/7/13, 7:25 AM
#1

God morgon Skogshumblan och alla andra!

Det låter härligt med en löptur i ottan 🙂

Här bjuds vi på regn idag, ja hela natten med för den delen.

Ha en bra dag i allt vad ni gör!🌺

majlar
8/7/13, 9:00 AM
#2

God morgon alla. Här har det också kommit lite regn. välbehövligt, då en del träd redan klätt sig i gult. Löven for omkring som det redan var höst. Lite tidigt.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

daga
8/7/13, 9:36 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon till en mulen svalare dag. Blev lurade på åskovädret i går i stället blev det 25 grader varmt och kvalmigt. Kvällarna denna sommar är så sköna, att sitta ute och invänta skymningen. Önskar er alla en fin dag.❤️

Sameli
8/7/13, 10:07 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

❤️

"Man måste ge lite mer än man tar"

Toyan
8/7/13, 11:17 AM
#5

God förmiddag.

Svalt i morse, regn behövs här också majlar.

Bebisen gungar i sin babysittern och katterna sover, i eftermiddag ska vi hälsa på gammelfarmor och farfar🙂

Ha en härlig dag allihopa🌺

Indiania
8/7/13, 11:19 AM
#6

God förmiddag på er!

Här har det regnat i natt , solen visar sig mellan molnen och det är varmt.

Skall försöka göra lite nytta i dag, städa tex.

Ha en fortsatt fin dag med det ni gör!🌺

#4 Vilken fin fjärilsbild Sameli!🙂

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
Andina
8/7/13, 12:02 PM
#7

Go'Morron alla arbetande och lediga!

Idag blir det fix o förberedelser med papir o annat inför bilförsäljningen imorgon (otroligt nog gick det att hitta köpare till den gamla skralten med körförbud).

Det får bli lite röj o dammsugning o annat pyssel här också idag. Blandad kompott av sol o mul - mest mul… och regn hör jag just nu…. Imorgon ska skyarna falla över oss säger de… Så värmen tycks ta sig annorstädes fr o m nu… 

Hoppas ni får en go' o gla' dag! ☀️

Och tack för dagens härliga bilder! 

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Sol69]
8/7/13, 7:27 PM
#8

God kväll..

Dagen började med 18 grader mulet och regn.. Men sen sprack de upp och blev 25 grader igen..

Fast kan erkänna att de blir lite för varmt att jobba. En del gamla är ju livrädda att öpnna lite så det kommer in lite vind 🥵Finns ju knappt någon luft hos vissa 😓

Annars börjar jag se nästan normal ut. syns lite än, så får besvara lite frågor om vad jag har gjort med ögat. Men det värst är nog att jag har blivit stel i axeln och har ont i den efter fallet. och då kompenserar jag med att arbeta mer ned den andra handen,, Vilket gör att jag nu har ot i båda axlarna och har köpt gele jag ska smörja på med, 😊

Men ska inte klaga. jag har fått mig en lärdom.. Dels inte köpa billiga skitskor och sen att vila när kroppen behöver det (ibland i alla fall) 😃

Ha en trevlig kväll.. 🤗

Upp till toppen
Annons: