Annons:
Etiketthealingmetoder
Läst 670 ggr
[Bettanbop]
2013-08-06 21:46

Komma vidare!

Hej på er 👋 jag sitter fast 😕

Nu behöver jag tips och råd och framförallt peppning ❤️

Jag läser distans kurs Reikihealing och har stött på problem, jag har inte tillräckligt med folk om kring mig att öva på så det känns som jag inte kommer vidare, känns som jag det ända är att ge upp. Har folk att träna distans healing på men inte några besökande kunder.

Har erbjudit grannar i vår lilla by gratis healing och förklarat att jag behöver träningskunder, men ingen har nappat 😕

Maken rycker på axlarna och tonårs sonen dissar mitt helande helt.

🥵 😕 🤔 😢 🤪 Botten just nu 😕

Annons:
Sameli
2013-08-06 22:03
#1

Hej Bettanbop! Jag förstår hur du känner, ibland känns saker och ting mindre lyckade, eller jobbiga. Men det hjälper om man inte förstorar upp det som känns tufft i huvet :) försök att tänka positivt! Du kanske kan skriva upp det du tänker på och känner på att papper så kanske det kan kännas lite bättre och vara läkande! :) Hejhopp man har inte råd att bara köra på heller :) ibland behöver man stanna upp i livet för att kunna återhämta sig och för reflektion! Låt inte motgångarna ta för stora proportioner utanför se till det positiva du faktiskt har och att det är roligt att gå kurs! Vad gör det här om hundra år :)? Det här är ju bara en liten del av livet som går emot, tänk på allt bra du har! Och du.. Det är lugnt, det löser sig och det får vara lite kämpigt ibland :) men det löser sig till slut! Varma kramar!

"Man måste ge lite mer än man tar"

[Bettanbop]
2013-08-06 22:21
#2

Tack Sameli ❤️ 

Jag försöker och försöker skynda långsamt.

Det är inte så att jag tvivlar på min healing kunskap, men……grrr vad dessa motgångar är jobbiga 🥵

[GunillaF]
2013-08-06 23:50
#3

Om du har någon släkting eller vän i en annan ort så kanske du kan höra om du kan få hålla till hos henne/honom och ta emot några att träna på. Din vän/släkting kanske kan hjälpa dig att sprida ut att du behöver några att träna på och att det är gratis. Sätta upp lappar i affärer/anslagstavlor, kanske skriva på FaceBook om någon av er är med där osv  osv. Det är många som gör så.

Jag vet att de som går utbildningar och bor på liten ort och har svårt att få ihop nog många, brukar göra så.

[Bettanbop]
2013-08-07 18:44
#4

Tack Gunilla ❤️

Tack för tipset, det var en bra ide 👍

Jag ska träffa SolKarina och den 7 sep, sedan åker jag till men syster, hon kan säkert få ihop några att öva på 🙂

Skogshumblan
2013-08-08 20:14
#5

Kloka ord från Sameli och Gunilla. Det enda jag kan tipsa om är lappar på ex grannbyns mataffär och på ditt jobb ETC. Livet ska inte alltid flyta på, det ger ingen framgång. Att få kämpa och tänka till är inte alls kul men det för oss fram och uppåt ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: