Annons:
Etikettofftopic
Läst 638 ggr
[GunillaF]
8/5/13, 5:24 PM

Vad säger man ....

Inte underligt att alternativa metoder får ett löjets skimmer över sig ibland….  Healer, jo jag tackar….. 😜
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17243304.ab

Annons:
[GunillaF]
8/5/13, 5:25 PM
#1

Han kan väcka döda påstår han, men som det står i artiken så har det aldrig hänt någon gång när en kamera varit igång och aldrig i Europa…. Bara i Afrika, då utan kameror…..  Jösses….

Andina
8/5/13, 5:40 PM
#2

Ja, vad säger man… Jag blir lika ledsen varje gång jag ser/hör om en självutnämnd Guds-förvant skrodera om sin storslagna och mirakulösa storhet…

Den dag jag får bevis för att han, eller någon annan, kan uppväcka de döda, så får jag börja tänka på att revidera mina åsikter…

Jag håller med - storvulna gurus av detta slag spiller över en massa skräp mer än något annat på den "alternativa branschen"…

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
8/5/13, 6:04 PM
#3

Såna påståenden är bara att strunta i det säger mycket om honom själv! Jag blir mest för…… jag och hoppas innerligt att ingen går på det!

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Bettanbop]
8/5/13, 8:54 PM
#4

Storhetsvansinne lider han av enligt mig 🤪

Vist….han kanske kan healing tekniken, men detta är ju bara larvigt och ställer oss seriösa i dålig dager.

Sameli
8/6/13, 12:32 PM
#5

Väldigt tråkigt tycker jag!

"Man måste ge lite mer än man tar"

[Sol69]
8/6/13, 12:35 PM
#6

Har inte plustjänsten.

Men såna personer får alla andra som är seriösa att också hamna i dålig dager. Så de borde bort. Så folk i allmänhet vågar tro på att det som inte går att ta på..

Annons:
Ammijo
8/6/13, 11:22 PM
#7

Ja sådana här artiklar förstör mycket för alla som är seriösa tyvärr…..

http://silvertradenloa.blogg.se/

[GunillaF]
8/6/13, 11:54 PM
#8

#6 Hm… De har gjort om artikeln till en som man ska ha plus för att läsa. Så var det inte igår. Synd!

(Jag har inte plus jag heller)

[MikeW]
8/7/13, 12:03 AM
#9

men herregud -.- "väcka döda" ..vad tar den snubben för något? xP det måste vara väldigt starka grejer om han tror att han kan väcka döda :P

Upp till toppen
Annons: