Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 613 ggr
Shadowone
2013-08-05 14:42

Hjälp. Jag har jgort illa min rygg!

Systrar och bröder. Jag behöver er hjälp. Jag har gjort illa min rygg och undrar om det inte finns nån botemedel mot ryggont. Har haft det ett tag, sen 1år tidigare. sen november förra året. Finns det ingen gammal recept  mot ryggont eller smärta. Eller har ni en annan lösning kanske. Healingformel.

Am I man or woman. No. I'm genderless.

Annons:
Shadowone
2013-08-05 14:45
#1

Allt var ju bättre även om jag hade lite känningar efter det som hände, men det försvann ett tag och så har det upprepat sig att man hade lite rygg känningar. Inget allvarligt. Men idag gjorde man sig illa. Jag böjde på ett konstit sätt

Am I man or woman. No. I'm genderless.

[GunillaF]
2013-08-05 17:19
#2

Har du varit till läkare för din onda rygg? Vad säger de? Röntgen?

Några mirakulösa healingformler finns inte vare sig för onda ryggar eller annat. Däremot kan healing få igång energier och blodomloppet så en självläkning kan börja, men det beror ju självklart vad du har ont av.

Andina
2013-08-05 17:20
#3

Jag kommer bara på mjuka rörelser - som QiGong, Tai Chi osv. Jag tror det är viktigt att man, trots smärtan, försöker hålla sig i rörelse och vara så avslappnad man bara kan samtidigt! 

Det beror naturligtvis på var du har ont och om det finns skador med i bilden. Men mjuka rörelser brukar vara bra för ryggen. Inga hastiga rörelser o 'vändningar'. 

Och så healing kan hjälpa. :)

Det är jobbigt med ryggskador/-värk. Hoppas att du och din rygg "kryar på sig" snabbt nu.

Pepp Pepp! 🙂

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Shadowone
2013-08-05 20:48
#4

Okej. Ska tänka på det. 

GunillaF# Nä. Har inte varit till nån doktor, än. Men har hittat någon som kan vårda min rygg för tillfället tills jag har hittat en privatläkare. Sjukvårdare på vårdcentralen skulle innebära en fara för mig eftersom nuförtiden alla som har varit mittemellan eller svårt sjuk har antingen blivit sämre eller värre. Därför måste jag söka en privatläkare som inte ger mig fel behandling. Det ända jag undrar om det går använda healing till koncentration mot smärtan där man inte kan röra.

Andina# Du sa QiGong, Tai Chi. Jag hoppas det finns nånstans i gävleborg. I vanliga fall har jag en kompis som hjälpte mig med mitt rygg problem genom att trycka mot min smärta medans jag ligger på mage, pressis som på hockeytränningar. Jag hoppas nångång jag får igång min healingenergi nångång. Tills vidare är jag bara en nolla på det. Men gör mitt bästa för att hitta något som första alternativet, privatläkare, därefter QiGong, Tai Chi om jag hittar det. Den tredje. Försöka hitta en healingskola eller något liknande. I vanligafall är jag en olycksfågel med hundra gånger så mycket otur. Tro mig Oturen har varit hos mig sen jag var liten. När jag gick på förskolan.

Am I man or woman. No. I'm genderless.

Upp till toppen
Annons: