Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 829 ggr
[GunillaF]
2013-08-04 07:36

God morgon 4:e Augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söndag och många av oss är lediga.

Passa på att njuta av sommaren som fortfarande håller i sig och ha en riktigt bra dag!☀️

Annons:
[Chakra]
2013-08-04 08:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God morgon!

Önskar er en solig dag!

daga
2013-08-04 08:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon till en svalare dag med växlande molnighet. Skönt den tropiska värmen gör att allt går i snigelfart. I dag blir det lite av varje och en tur med båten och makrillfiske. Ha en njutningsfull dag.❤️

[Sol69]
2013-08-04 09:42
#3

God morgon!

Igår innan Tor kom och hälsade på och öppnade himmelen var det 30 grader här. Sen blev det ett regn utan dess like och det dundrade och blixtrade något enormt. Min son stängde till och med av sina saker fri villigt. för åskans skull.

När jag och jobbarkompisen åkte iväg för att handla lite mat åt oss, såg vi att det hade kommit så mycket regn att det blivit översvämning på vägen att bilar blivit stannade mitt i vägen. Har dess värre ingen aning om hur många mm det kommit, Men det måste varit rejält.

Men idag ska det nog bra bli runt 24 grader och sol.

Ha en trevlig söndag och helga vilodagen 🙂

Sameli
2013-08-04 09:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God förmiddag alla fantastiska Healers! 🌹 Det ser ut som om att det ska bli soligt idag, kanske blir det att åka iväg och ta ett dopp 😊

"Man måste ge lite mer än man tar"

Andina
2013-08-04 11:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Go'Morron allihop!

Och tack för vackra, härliga och somriga bilder! 

Ja, jag får verkligen hoppas att augusti inte springer iväg så snabbt nu, jag vill ha kvar sommaren lääänge än.

Vad sugen jag blir på makrill, Daga. Det är ju så gott! 😛

22 fagra grader hittills, mer ska det bli under dagen. Så skuggan kommer att hägra idag igen. Dammsugarn får jag ta o rasta till kvällen, när det blivit lite svalare igen.

Ha en fin o härlig söndag allihop! Augusti är en härlig månad! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
2013-08-04 11:33
#6

God middag! Tack för era ljuvliga bilder, dem ska jag sukta på i vinter när sommarens värme behöver göra sig påmind! Har just kokat de 42 kräftorna vi fick upp på nattens kräftfiske. Stora och fina var de och smakar säkert supersmarrigt ;) Idag är det svalare här, hade också ett förfärligt åskväder med blixtar som slog ner nära där vi bor. Ush. Ska plocka ihop barnens saker de behöver ha med till fritids och förskola. I morgon kl6.40 resp 6.50 är de tillbaka på sina ställen igen. Och så går jag runt och ber den här hjärtats mening till universum och hoppas det är mig rektorn vill ha, så jag får jobbet jag var på intervju för… Imorgon får jag svar från honom. "Tack Universum för alla de år jag kunnat försörja mig något sånär på att vara vikarie. Tack för alla de erfarenheter, kunskaper och insikter som det gett mig och som jag kommer kunna bära med mig hela livet. Stort tack för hur dessa år stärkt mig och än mer förvissat mig om att jag valt rätt yrke och är en bra pedagog. Tack för alla goa barn och vuxna jag fått möta, för de svåra och jobbiga situationerna du hjälpt mig igenom, som jag fått hjälpa andra igenom. Men nu känner jag mig färdig med livet som timvikarie, eller som vikarie bara ett par veckor/ månader i tager. Jag känner mig redo för nästa steg, steg in i fast anställning och ett liv med den trygghet det för med sig. Så jag kan få ro, min familj kan få trygghet ekonomiskt och på andra sätt. Jag tycker vi förtjänar det. Så tack för att du hör denna min bön, ser denna min längtan och för svaret som kommer. "

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[Sol69]
2013-08-04 11:49
#7

Håller tummarna för att universum hörsammar dig. Jag va länge timmis också och de är otryggt. 🙂

Nu har jag fast med 75 procent. Så jag har bett universum om en heltidstjänst för jag pendlar ju och det kostar. Så för att kunna Leva tryggt ekonomiskt och barnens ska ha det bra och få sånt de behöver så är heltid ett måste och nu vikar jag upp de sista procenten och de är ju lite otryggt. 🤔

Så en stor bön till universum om att vi ska få jobb som gör att vi får en trygg ekonomiskt situation alla som behöver det. de vore väl inte så dumt. ☝️

Och ett stort tack för att de tar hand om oss och ger oss lärdomar varje dag. 👍

Toyan
2013-08-04 12:14
#8

God middag.

Tack för alla vackra bilder🙂

 Inte 30 grader som igår utan 22 och så blåser det lite.

Skogshumblan och Sol..önskar av hjärtat att ni  får den ekonomiska trygghet ni behöver.

Ha en skön söndag🌺

majlar
2013-08-04 14:04
#9

God middag säger jag med. 

Är med i er bön om hopp om fasta tjänster.

Ha en fin dag alla och var  rädda om varann

Skogshumblan
2013-08-04 14:11
#10

Tack tjejer

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaF]
2013-08-04 21:26
#11

Go afton.

Klockan åtta i morse drog jag iväg ut till havet (ca 17 mil). Men vad gör väl det att det är en bit när man kan få njuta av salta bad, måsars skrik och vågskvalp. Kom hem alldeles nyss. Åh vilken härlig dag jag haft.

Suss gott när ni lägger er!😴

Upp till toppen
Annons: