Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 1000 ggr
[GunillaF]
2013-08-03 08:56

God morgon 3:e Augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lördag, ledig och sol!!! ☀️

I dag ska jag i väg till en strand, det är ett som är säkert. Fixar matsäck och åker iväg.

Ha en riktigt bra dag ni också!🌺

Annons:
daga
2013-08-03 10:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God förmiddag till en underbar dag med sol, lätt bris och redan 23 grader varmt så det är bara att njuta. Det blir havet senare idag för att få lite svalka från de 30 graderna som utlovats. Just nu blommar malvorna överdådigt i rabatten. Önskar er alla en skön solig dag.❤️

[Sol69]
2013-08-03 10:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God förmiddag..

Solen lyser även i Östergötland. Så ser ut att bli en vacker dag..

Har ju mitt öga som inte hunnit bli helt bra, så tänkte ta mig en promenad för att komma ut lite och sen sätta mig ute och läsa en bok och kanske varva lite med korsord..

För några aktiviteter som är stora lär man ej orka om de ska bli upp mot 25-30 grader idag..

Ha en trevlig lördag.. 🤗

[Chakra]
2013-08-03 10:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God Förmiddag!

Många badgäster vid stranden redan klockan åtta, och hamnen låg stilla och vattnet spegelblankt🙂

Ha en varm och fin dag!

[Sol69]
2013-08-03 10:38
#4

Chakra vilken underbar bild.

Vart har du varit och tagit den fina bilden 🤔

Ser underbart vackert ut..😛

Indiania
2013-08-03 11:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God förmiddag alla!

Varmt här också, vi åker nog till Vänern eller någon annan stans och svalkar av oss.

Ta det lugnt i värmen och drick ordentligt med vatten eller annat!

Ha en skön lördag!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2013-08-03 11:14
#6

Go'Morron allihop! Eller go'Förmiddag!

Och tack för alla härliga sommarbilder! 😘

Det är så skönt att vi har sommar ett tag till! Det blir en vaaarm sommardag här också idag, så det blir nog att vara utomhus större delen av dagen. 

Börjar strax med att ta ut pappisen några timmar - hon älskar sommaren och få springa omkring på verandan. Så det ska hon få göra, så mycket som möjligt. Se'n blir det mörkt o kallt o hon kommer inte ut på månader o månader.

Ha en go' lördag allihop! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Annons:
Amandla
2013-08-03 11:23
#7

Haha Andina, jag läser fortfarande "pappis" som papillon, sen kommer jag på att det ju är en papegoja… kan ge lite tokiga bilder i skallen, kan jag lova! 😂

Jag ska sitta på min balkong och läsa idag, lånade tio böcker igår på bibblan så jag har att göra. Det är så skönt därute, visserligen ligger solen på mellan 13-17.30 men jag sätter upp parasollet, och så blåser det mest hela tiden eftersom jag bor uppe på ett berg så vinden har fritt tillträde.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Chakra]
2013-08-03 11:28
#8

#4 Tack, bilden är tagen vid Strandpromenaden i Hjo🙂Vi bor väl vid samma vatten du och jag; fast på var sin sida?

[Sol69]
2013-08-03 11:30
#9

Ja det stämmer. Jag bor i Motala. Har bara ett minne av en gata som går in i Hjo med vitmålade staket hela vägen.. Men det var nog 15 år sen jag var i Hjo 😃

Andina
2013-08-03 11:50
#10

#7 - 😃 Ja, stackars Pappillon! Som endast får vara ute på sommaren och mest bara på verandan, bara för att hon är lite osäker på naturen… 

Håll i bokbladen ba' o go' läsning!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Skogshumblan
2013-08-03 12:05
#11

God middag. Har läst allt ni har för er men orkar inte svara er alla. Här är varmt som i en ugn. Annat var det i morse vid 6 när jag vakande. 15 grader, lagom för en halvmil tyckte jag:) Nu ska jag inte göra mer än hänga ut tvätt, ta hans om den sen och i kväll fiska kräftor. Lär väl komma upp färdigkokta i dn här värmen ;p Ha en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Toyan
2013-08-03 14:29
#12

God middag.

Tack för vackra bilder🙂

Här blir inte många knop gjorda idag, alldeles för varmt.

Önskar er en fin eftermiddag och kväll🌺

Tarotstollan
2013-08-03 17:02
#13

Vaknade med huvudvärk, inte konstigt i denna värmen! Solen gassade och det blåste halv storm. Plötsligt blev det mulet  det började mullra lite grand och sen kom det ett skönt åskväder, tyvärr varade det bara i ca 10 min sen var det slut. För tillfälle är det soldis och helt vindstilla men det verkar mulna på igen, så det kanske kommer mer åska och regn vilket behövs.
Någon badning blir det inte för mig, äger inte ens något att bada i! Det ligger visserligen en baddräkt någonstans i garderoben men det var många år sedan den passade, den har krympt något så fruktansvärt, förstår inte varför🤔😂!

Ha det bra i helgen och värmen!☀️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[GunillaF]
2013-08-03 17:31
#14

Har varit på stranden hela dagen. Från klockan tio tills alldeles nyss. Härliga tider. I morgon åker jag ut till havet!

Ha en bra fortsättning på Lördagen!🙂

Upp till toppen
Annons: