Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 801 ggr
[GunillaF]
2013-08-02 07:25

God morgon 2:a Augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vaknar till en solig och fin dag. Hoppas ni också får göra det.☀️

Ha en bra Fredag! 🌺

Annons:
majlar
2013-08-02 07:54
#1

God mrogon. Här skiner solen också, det verkar bli en varm och fin dag att vara i.

Ta vara på den och varann. 🎈

daga
2013-08-02 08:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon till en solig ibland molnig dag men helt stilla. Det blir en skön fredag med fina möten och meditation i grupp. Vackra blommor du har Gunilla att njuta av. Önskar er alla en fin fredag.❤️

Indiania
2013-08-02 09:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon alla!

Det är sol och värme här också. Vad mysigt med gruppmeditation Daga.

Hoppas ni har en fin dag att gå till mötes!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Sol69]
2013-08-02 10:31
#4

God förmiddag.

Soligt och fint här också. Funderar på att ta på mig solbrillor och smita ut på en promenad. Trött på att sitta inne och se dum ut.. Går ju att dölja lite också 😃

moln50
2013-08-02 11:33
#5

#4 minst en vecka tar det innan blåtiran går bort jag var inne i 6 dagar 😡 på själv

[Sol69]
2013-08-02 11:38
#6

Har märkt att det tar tid. Börjar blekna lite nu. Men ack är ganska fin än.. 🤪Börjar tröttna på att sitta inne. blir nog att dölja och gå ut.. Då ingen kan se…

Annons:
Skogshumblan
2013-08-02 13:32
#7

God middag! Här är varmt som i en ugn! Barnen får sitta inne idag, går inte att vara ute i denna hetta Har ett par timmar kvar innan jag får helg. Hoppas ni alla har det bra idag. Trevlig fredag vänner!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Andina
2013-08-02 16:57
#8

Go'afton allihop!

Vart sjutton tog den här dagen vägen?? 😮 Det var ju morgon nyss. Då satt jag här och skrev i morgontråden - men poff, så tröttnade laptoppen på mig och somnade om. 😡 Nu har jag gullat med den till och från under dagen och den verkar vara på något bättre humör.

Härligt det låter med gruppmeditation, det var länge se'n nu. Kanske dax att ta tag i det igen.

Sol69, du behöver inga solglasögon heller. Lite färg kring ögonen är inte fel. Lite uppmärksamhet kan ju vara positiv också! ;) Om någon undrar, så gör inte det heller nå't. Men det är klart, är det soligt, så kan det ju va' skönt med solglasögon också. Hoppas de extra färgerna försvinner snart… den gula nyansen brukar ta längst tid på sig…

Hoppas ni alla har haft en skön sommardag idag! Här har vi haft varma 28 grader i skuggan, så lite lojt är det… katten är slö, fåglarna tyx lika loja. Så där skönt sommarlojt! :)

Ha en fortsatt god fredag - med massor av gottigt mys! ☀️😘

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
2013-08-02 17:02
#9

#2 Tog den bilden för två år sedan på Kreta. 🙂

[Sol69]
2013-08-02 17:05
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Nu är det snart kväller och jag har smugit ut på en timmes promenad och sen varit på återvinningen och tittat på böcker. Men blev inget till mig. Men dottern min fick lite som tack för all hjälp. 🙂

Men gud vad skönt det var att va ute i naturen och strosa lite.. När man har undvikit att vara ute för att man ser så hemsk ut.. 😃

Ser ni vad jag ser på kortet jag tog idag??? Eller ser ni något annat jag inte ser? 🤔

Ha en trevlig fredagskväll och helg.. 🤗

Skogshumblan
2013-08-02 18:03
#11

Ser en tydlig ängel. Ansikte och vingarna

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
2013-08-02 18:14
#12

Som det gamla bokmärket man hade som barn 👍

Skogshumblan
2013-08-02 19:41
#13

Ja lite däråt ser jag nu. Fast den jag såg flög med ansiktet neråt not oss på jorden, inte bokmärket du såg.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Upp till toppen
Annons: