Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 655 ggr
[GunillaF]
2013-08-01 07:27

God morgon 1:a Augusti!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla healers!

Ny dag, ny månad med helt oskrivna blad. Det gör vi något bra av, eller hur?!

I gårkväll var det ett skådespel på himlen kan jag lova. Molnen förflyttade sig i ruskig fart, det regnade och var sol om vartannat och till sist uppenbarade det sig två så fina regnbågar. Synd att det inte går att göra dem rättvisa på bild, men jag hann iaf få fram kameran den här gången.

Ha en fin Torsdag. 🌈

Annons:
Skogshumblan
2013-08-01 08:04
#1

God morgon och välkommen augusti! Här har varit regn och lagom soligt om vart annat hela veckan. Regnskurarna behövs! Jag har lite sovmorgon idag, skönt på sitt sätt. Hoppas ni får en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Torahzen]
2013-08-01 08:21
#2

Godmorgon! Jag började jobba i måndags och nu börjar jag känna att av att det itne funkar med sena kvällar och tidigar mornar. Ikväll blir det tidigt i säng!

Idag hoppas jag på soligt och varmt och bara lite stilla vind.

signemo
2013-08-01 08:56
#3

Gomorron. Försöker njuta av de sista lediga dagarna. Har tagit mig ett morronbad.( badkar). Skall nog åka o handla lite bröd i ett nyöppnat bageri. Kanske åka iväg o få klippt gräset vid ett tomt hus. m.m.

Ha en fin dag allesamman

Var rädda om varandra

majlar
2013-08-01 09:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon alla

Vackert det är med regnbågen. Fint fångat tycker jag.

Här är det sol, daggen glittrade så vackert i buskar och träd nu på morgonen, jag brukar ställa mig med mina bara fötter en stund och känna hur det svalkar och mellan tårna. En häftig upplevelse.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[Chakra]
2013-08-01 09:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon!

Hade för mig att jag skrivit här tidigt på morgonen🙂

[Sol69]
2013-08-01 10:02
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

God morgon!

Idag ser det ut som om det är sol här. i alla fall för stunden..

Så nu är augusti här med sin dagg på morgonen och det märks redan nu på kvällarna att det börjar gå mot mörkare tider. Helt klart snart är det lampor som gäller inne. Men ändå kan ju augusti vara en jätte fin sommarmånad så vi får hoppas på det.. 🙂

Tittar mig i spegeln varje morgon och förfäras över vad jag ser.. Men jag har i alla fall sett att det minskat lite i färg. Tror inte att de är lika starka färger längre vid ögat. Så kanske jag ser normal ut snart igen. Känner mig lite stel i hela kroppen, men det är ju skillnad på att vara barn och ramla omkull. Men glad de ej gick värre.. 😊

Men jag kommer definitivt tänka mig för när jag köper sommar skor igen, för jag tror att de måste berott på den. Så inga mera billiga sommarskor som är inköpta på skopunkten. De har jag lagt på hög till bättre behövande.. 😃

Ha en trevlig dag på er alla healers.. och alla som bara råkar titta förbi här.. Njut av sommaren.. 🤗

Annons:
Andina
2013-08-01 10:11
#7

Go'Morron i stugorna! 
Härliga bilder, tack för dem! Regnbågen lyckades du fånga bra, tycker jag också - och jag håller med, det är svårt att göra regnbågen rättvisa på bild.

Igår kväll när jag kom hem satte skådespelet igång här också. Men bara i form av åska och regn. Men jiddrar vad det smällde. Jag stängde av alla telefoner o dator m m - vill inte få fler manicker förstörda… Katten hade kul, kom indragandes med möss två gånger under natten. Så det blev en splittrad natt…

Men dags att försöka få igång huv'et igen. Får hoppas att dagens första kaffe får fart på't.

Vad härligt det låter, Majlar, barfota i morgondaggen! 

Ha en fin torsdag allihop, den första för denna månad! ☀️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
2013-08-01 10:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

God morgon alla!

Fint väder ute i dag också. Snart skall jag till sjukhuset i K-d och då får jag svar på mina prover och får veta hur det står till med mina bisköldkörtlar. Vill ni får ni gärna skicka mig positiva tankar!

Ha en mysig dag!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
2013-08-01 10:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Sänder med dig ett helt hav av varma o positiva tankar, Indiania! 

Och håller tummarna för att du får ett jättebra besked!

❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Sol69]
2013-08-01 10:49
#10

Det gör jag också… 🙂

Indiania
2013-08-01 10:55
#11

Tack Andina och Sol69! ❤️Vad goa ni är jag blev rörd av er omtanke och lite gråtmild! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Sol69]
2013-08-01 11:02
#12

Indiania Det man ger får man tillbaka 🙂

Indiania
2013-08-01 11:04
#13

#12 Det var snällt sagt! 😃Tack!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
[Bettanbop]
2013-08-01 11:39
#14

God Förmiddag alla goa vänner och sköna Augusti 🌺

Önskar er en skön fortsättning på sensommaren och början på en fin höst. Ett glädjefyllt Augusti med fin Skördefest och Kräftkalas och Surströmmingsskiva 😃

Indiana…. jag håller tummarna för dig och sönder positiv energi ❤️

majlar
2013-08-01 12:30
#15

#8 Här kommer massor av kärlek och goda tankar till dig bästa, Indiania. Kram🌈

[GunillaF]
2013-08-01 12:42
#16

#8 Skickar till dig Indiania!🌺

daga
2013-08-01 12:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

God middag till en solig lagomvarm dag. Ny månad och snart mörknar det mer och mer på kvällarna. Fort går den underbara sommaren. Men ännu är många dagar kvar att njuta av. Vacker regnbåge i bild och vackra blommor. Önskar dig Indiania varmt lycka till med dina provsvar. Sänder positiv energi till dig och Sol. ❤️

Andina
2013-08-01 12:48
#18

Men Sol69! Jag har helt missat att du slagit dig illa! (Har inte hunnit läsa ikapp helt ännu.) Det låter otäckt att du slagit dig illa vid ögat! Men tack och lov tycks det ha gått bra - trots allt. 

Blåser lite healingbubblor på ditt öga o hela dig! Ta det mjukt och varligt med dig nu! ❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Sol69]
2013-08-01 13:13
#19

Tack så hemskt mycket alla gooa. 🤗

Ja det kunde gått illa. Men nu har jag en fin blå lila ton vid ögat som börjar gå över i rosa aktig på vissa bitar. Så börjar blekna lite. Märks på hela vänster sida att jag landa på den. men kan i alla fall vända mig om i sängen nu och sova på bägge sidor. 

Men allt har väl sin orsak, jag skulle väl vara hemma och inte jobba tyckte de på andra sidan. De har väl något skäl 🤔Men jag bröt ju inte ben och armar av mig i alla fall 😃

Indiania
2013-08-01 22:40
#20

Tack Bettanbop, Majlar, Gunilla och Daga ni är så goa så det är inte klokt.

Träffade en bra kvinnlig läkare med mycket kunskap som hon delade med sig både vad det gäller kalcium och diabetes, skall ta en omgång prover igen och fått remiss till Örebro och det är ju bra att dom är noga.

Kramar om er allesammans! ❤️Tack vare er har det gått bra i dag!

All bättring till dig Sol69 0ch hoppas blåmärkena snart är borta! ❤️Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
[Sol69]
2013-08-01 22:44
#21

Tack jag är både rosa. lila, blå och gul samtidigt men det är nog ett gott tecken 😃Tack för er omtanke. uppskattas mycket 🤗

Skönt att du fick träffa en bra läkare indiania och att det tar dig på allvar. skickar heande bubblor till dig du kan ta emot om du känner du behöver det 🙂

Indiania
2013-08-01 22:50
#22

#21 Hur skall jag kunna låta bli att ta emot dina helande bubblor? 😃

Tack fina du! ❤️Känner mig väldigt lugn och fin nu!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Upp till toppen
Annons: