Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 743 ggr
[GunillaF]
7/31/13, 7:48 AM

God morgon 31:a Juli

Onsdag och sista dagen i månaden. God morgon!

Regnet har avtagit och sol väntas från i kväll. Framåt helgen ska det bli 27-28 grader igen här uppe i Ångermanland.

Jag hoppas ni får en fin dag!🙂

Annons:
Peter66
7/31/13, 8:13 AM
#1

Önskar dig detsamma Gunilla. 🙂

majlar
7/31/13, 8:19 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon alla och välkommen hit Peter66.

Här åker solen in och ut i molnen som flyger fram idag på himlen.

Det blåser lite och det är varmt. Behaglig luft. 

Iris och jag har tagit en liten morgonrunda, och oj, va rädd hon blev när det kom en stor grävmaskin i full fart, så det dånade och lampor som blinkade. Det är inte lätt att vara liten valp, som ska lära sig vad som är farligt och inte.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Indiania
7/31/13, 8:54 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God morgon alla!

Välkommen Peter säger jag också! I dag är vi utbjudna av granntanten på lunch. Det är sol och lite blåst här  dag. Så fint foto på hundarna Majlar!

Önskar er alla en fin dag!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Peter66
7/31/13, 9:11 AM
#4

Tack så mycket Majlar och Indiania och vilka fina bilder.

Här i Hälsingland skiner solen från en tussfylld himmel. ☀️

daga
7/31/13, 9:42 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon till en solig dag med behagliga 18 grader. I går drog det stora åskvädret förbi oss och rensade luften. I dag blir det den årliga färden till Ullared, det har blivit tradition hos oss. Fina bilder på hundar och blommor.  Önskar er alla en skön dag.🌺

[rore]
7/31/13, 9:59 AM
#6

Hej och god morgon på er alla godingar!Hjärta

Sommaren har gått fort, men jag känner mig inte direkt lurad * vill bara hålla den kvar längre*Kär

På fredag påbörjar jag min etapp 2 semester så än är den inte slutBlinkar

Nu vankas det tvättstuga och lite plock.

Välkommen Peter66.

Ha det så gottSol

Annons:
[Sol69]
7/31/13, 10:08 AM
#7

God förmiddag..

Här är det mulet. sitter framför datorn och njuter av mitt kaffe..

Universum ser till att vattna mina blommor ute.,. så jag behöver inte ens tänka på det. 🙂

Det blir en vilans dag idag.. Och inte mycket gjort… Men snart måste jag smyga ut och skrämma de som möter mig,, 😮 För det behövs handlas lite snart.. och jag är fortfarande blålila runt ögat. 😃

Men är glad att jag inte bröt något i alla fall.. ett öga går ju över på ett par dagar och sen är allt som vanligt igen.. Men de skorna kommer jag att kasta åt fanders.. 😡 Aldrig mera skor på skopunkten.

Nu blir det inga billiga skor med dåliga sulor som man snubblar så man faller på.. 😃

Ha en trevlig dag på er alla..

Många kramar till er för att ni är så omtänksamma 🤗

Andina
7/31/13, 11:44 AM
#8

Go'Förmiddag i stugorna!

Äntligen ensam med katt o pappis igen. Det kommer jag att njuta av. Senaste veckan har varit rörig med en massa oväntat att ta hand om samtidigt som huset varit 'belägrat'. Men nu så. 
Nu hoppas jag att jag kommer att kunna titta in lite oftare här igen. Det har inte blivit mycket av den varan på sistone.

Dagen ska spenderas med kunder och se'n bara vara till kvällningen! Om nu planerna inte ändras igen, förstås…

Igår regnade det floder - hela naturen sjöng! Det var efterlängtat efter en låång tid med värme o torka. Idag värmer solen på lite lagom, till eftermidda'n väntas mer regn. Se'n får gärna sommaren värma på resten av sommaren igen.:) 

Fick besök av en räv imorse igen, men den såg fruktansvärd ut! 😕 Troligtvis lider den av rävskabb. Jag lider så med den lilla stackaren! 😕

Ha en go' onsdag allihop! 😘

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
7/31/13, 11:52 AM
#9

God förmiddag.

Här öste regnet ner under morgontimmarna, tog en paus och är på väg igen ser det ut som.

Tack för dom vackra bilderna av djur och natur🙂

Önskar er alla en ljuvlig sommardag🌺

[Chakra]
7/31/13, 2:57 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

God Eftermiddag!

Skogshumblan
7/31/13, 5:19 PM
#11

God eftermiddag! Välkommen hit Peter66. Hoppas eran dag blev fin, vad ni än gjorde. Jag jobbar och njuter av hur bra det blev här hemma när vi fick "nya" rum. Och så denna väntan… URK;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
7/31/13, 10:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Kolla, kolla vad jag har varit och tittat på idag! Pixiebebisarna är nu fem och en halv vecka gamla. De har börjat springa omkring, men rätt som det är så drullar de omkull för de har ju precis nyss börjat röra på sig och är nästan lika breda som långa 😃Sådär en decimeter höga och rent äckligt söta ❤️

Bilden visar Ettan, den förstfödda av tjejerna, hon har just fått nosen rakad för första gången och nu kan man se att hon faktiskt är grå 😍


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Sol69]
7/31/13, 11:04 PM
#13

Vilken liten goding du har på bild.. 🙂

Annons:
[GunillaF]
7/31/13, 11:23 PM
#14

#12 Ååååååh… vilken sötnos!🐶

Skogshumblan
8/1/13, 7:15 AM
#15

Vilken sötnos Amandla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Peter66
8/1/13, 7:37 AM
#16

#11 Tack så mycket Skogshumblan. 🙂

#12 Dom är ju bara för härliga när dom är så där små ❤️, men man önskar ju att dom skulle stanna kvar lite längre i det där stadiet när dom är så där små och mysiga 😉. Dom växer ju upp så fort

Andina
8/1/13, 12:51 PM
#17

#12 - Amandla - mullenöhh! ❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Upp till toppen
Annons: