Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 527 ggr
[GunillaF]
7/30/13, 7:28 AM

God morgon 30:e Juli

God morgon, god morgon!

Regntunga skyar i dag också, men sedan ska det klarna upp och finväder kommer.

Ha e riktigt bra Tisdag!🙂

Annons:
Skogshumblan
7/30/13, 7:39 AM
#1

God morgon! Jag har inte sovit så många blink i natt, svårt efter gårdagen. Ska strax åka och jobba, tur det så tankar och förhoppningar skingras lite;) Hoppas ni får en fin dag, solsken eller ej:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Chakra]
7/30/13, 8:20 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon!

[Bettanbop]
7/30/13, 8:54 AM
#3

God Morgon på er alla 🌺

Indiania
7/30/13, 9:38 AM
#4

God morgon alla!

Här är lite svalare i dag, skönt!

Min kusin och jag hade fin sittning hos Ingela Collin, vi är mycket nöjda! 🙂Och så fint det var i Fanthyttan!

Önskar er alla en trivsam dag! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

daga
7/30/13, 9:50 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon alla trötta, pigga, glada och lite nedstämda. Vi har olika känslolägen ibland av olika orsaker. Läser just nu en intressant bok av Caroline Myss, Heliga kontrakt som jag köpte för flera år sedan. "Vad du, och bara du, är ämnad att göra på jorden". Kan verkligen rekommendera den. Önskar er alla en fin dag.❤️

majlar
7/30/13, 10:01 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

God morgon i solen. 

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Annons:
[Sol69]
7/30/13, 10:40 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

God förmiddag på er..

Här regnar det ute.. Så universum hjälper mig med att vattna blommorna. Så det slipper jag göra idag.. ute i alla fall..

Går omkring och linkar runt på mitt ömma knä, men det är inte lika stelt som igår kväll i alla fall. 😕 Värst är mitt öga som är mörkblått och lite svullet efter slaget det fick av solglasögonen. 😮Men sjukskrev mig ju ett par dagar så får jag se om det går ned något så jag kan försöka att sminka över det lite snyggt. Hoppas på det för jag ser rent ut sagt hemsk ut 😞

Men jag vet i alla fall att mina skyddsandar gör ett bra jobb, för annars hade det kunnat sluta riktigt illa. Det har jag fått bevis på 🙂

Ha en bra dag oavsett vad för väder ni har.. 🤗

Fjärilsbusken som tydligen tänkt blomma lite i år, trots att jag köpte den i våras..

Toyan
7/30/13, 3:15 PM
#8

God middag.

Här har vi fått välbehövligt regn, flugorna är som tokiga så det kommer nog mer.

En sån härlig glad färg på blomman Chakra

Tur i oturen att du inte bröt nåt i alla fall Sol, krya på dig🤗

Ha en riktigt fin fortsättning på dagen allihopa🌺

[Sol69]
7/30/13, 4:28 PM
#9

Håller helt med dig. Jag ser bara hemsk ut. och jag håller mig inne så ingen stackare ser mig och blir rädd

Upp till toppen
Annons: