Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 903 ggr
Skogshumblan
2013-07-28 08:49

God morgon 28 juli.

God morgon alla. Hoppas ni sovit gott och vaknar pigga. I morgon börjar jag äntligen jobba igen, ska bli kul att återse alla barn och vuxna jag tillbringade dagarna med förra läsåret. De nya barnen ska bli kul att få träffa även om jag inte blir kvar där mer än ett par veckor. Men först ska denna dag upplevas, idag står Ikea på schemat och sen fixa barnrum :) Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Toyan
2013-07-28 09:16
#1

God morgon på dig Skogshumblan och alla som tittar in.

Ha en bra start på jobbet och lycka till med rumsfix.

Har inga speciella planer för dagen, får se vad den bjuder🙂

Önskar er all en underbar dag🌺

[rore]
2013-07-28 09:25
#2

God morgon på er!

Igår kom det en efterlängtad regnsvätt med några rejäla åskknallar. Luften kändes något klarare för en kort stund och idag verkar det som att det blir lika varmt igen. *phu* Aldrig tycks jag vara nöjd😊

Det blir nog en eller annan tupplur idag. Har knappt sovit något *gäspar stort*

Ha en finer dag!❤️

daga
2013-07-28 09:43
#3

God morgon till en kvalmig dag med åska i luften. I dag är utlovat 29 grader varmt här vilket jag hoppas det inte blir. I sådan värme blir det inga rörelser alls bara sitta helt stilla i skuggan med en bok. Önskar er alla en fin dag.❤️

[GunillaF]
2013-07-28 09:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon ☀️

Härlig bild rore!

Söndag och vilodag som man säger - tycker jag har vilat tillräckligt nu i mer än en vecka! I morgon ska jag försöka med kryckans hjälp ta mig till bilen och jobbet. Semester o sjukskrivning är slut nu. Får väl se hur det går.

I gårkväll trodde jag vi skulle få regn, men icke. Inte en droppe trots att himlen var väldigt mört grå. Det behövs en ordentlig rotblöta nu.

Ha en fin dag alla och njut!🌺

Indiania
2013-07-28 10:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

God morgon alla!

I går var vi och for omkring och åt buffe på Hamnkrogen i Sunnanmo i Mellerud. På kvällen hamnade vi hos min systerdotter som bjöd på hallonpaj och kaffe.

I morgon skall min kusin och jag på sittning i Fanthyttan.

Det är lite mulet här i dag och det är skönt.

Ha en fin söndag!🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
2013-07-28 10:37
#6

#5 Ska ni till Terry Evans då?

Annons:
Indiania
2013-07-28 12:43
#7

#6 Gunilla vi skall till Terry Evans kursgård och vi skall ha sittning hos Ingela Collin, hon är medium och andlig healer. Känner du till henne?

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
2013-07-28 12:48
#8

#7 Neej, har aldrig hört talas om henne. Men jag känner inte till så många heller 😉

Hoppas och tror att ni blir nöjda 🙂

Indiania
2013-07-28 13:30
#9

#8 Det hoppas jag också Gunilla!🙂

" Var nära naturen - var när dig själv "

Upp till toppen
Annons: