Annons:
Etikettdjurhealing
Läst 695 ggr
angja
7/26/13, 1:39 PM

healing hjälp

Hej! Jag är ny här på iFokus och hittade den här sidan. Jag har inhrn aning om hut healing funkar, vill någon vara gullig att på ett lätt sätt förklara för mig? Jag har en häst som ofta är halt och stel. Och en som är väldigt rädd utav sig. Är healing nåt som kan hjälpa dom? Tack på förhand!

Annons:
[GunillaF]
7/26/13, 11:28 PM
#1

Hej angja.

Du har många artiklar du kan läsa om healing och hur det fungerar, så botanisera och läs.

Om du har en häst som ofta är halt så hoppas jag att du tar kontakt med t.ex veterinär så h_n får titta på hästen och utröna varför den är halt.

angja
7/28/13, 12:59 PM
#2

Självklart har både veterinär och hovslagare kikat på honom. Den här gången är det en stengalla.

[GunillaF]
7/28/13, 1:07 PM
#3

Men då borde hovslagare ha sagt åt dig att kontakta veterinär om det.

Jag kan inte så mycket om hästar och deras tillstånd, men jag har uppsnappat lite här o där.

Självklart kan man ge healing, men för den skull ska du inte låta bli att kontakta veterinären om det här och få hjälp och råd av henom.

angja
7/30/13, 5:07 PM
#4

Eftersom hovslagaren vet mer om hoven än en veterinär så väljer jag att lita på honom. Det vet. gjorde när han hade hovbölden gjorde att hans redan dåliga hov blev ännu sämre. Det är fortfarande inte helt bra. Hovslagaren kände sig lite uppgiven när han såg det. Behövs veterinären ringer jag självklart dit, men just det här har hovslagaren bättre koll på. Tack ändå.

Upp till toppen
Annons: