Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationer
Läst 391 ggr
Skogshumblan
7/26/13, 6:19 AM

God morgon 26 juli.

God morgon. Så var min sista semesterdag här. Måste erkänna att det gått fortare än jag trott och varit trevligare än jag trott! Jag hoppas ni alla får en fin fredag och helg!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[rore]
7/26/13, 7:16 AM
#1

Hej och god morgon i tråden!

Skogshumblan, härligt med trevlig semester, synd att den gått så fort😉

Själv har jag en veckas arbetande kvar sen är det dags för etapp 2 på min semester. Ska bli så skönt.

Idag så känns min kropp som ett ihop knutet garnnystan,,, spänd och öm lite här och där. Så jag känner mig så där lite lagom bläig.

Blir till att vila och ta det lugnt idag.

TezzD
7/26/13, 7:33 AM
#2

Och här börjar semestern idag! :) har jobbat i 6 veckor bara iofs och nu ska jag vara hemma i en vecka :) skönt. Har saknat mina barn lite för mkt. Imorgon ska vi på dop för mitt kusinbarn! Det tredje från min fina kusin som också fyllt 25. Hon har legat i! ;) jag fick ju min första vid 25. Hihi. Kram på er alla underbara healers!!!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
7/26/13, 7:34 AM
#3

Rore. Hoppas det onda ger med sig så du får en din etapp 2!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[Chakra]
7/26/13, 7:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon!

Toyan
7/26/13, 9:05 AM
#5

God morgon på er.

Bra att du är nöjd med din semester Skogshumblan.

Hoppas det onda ger med sig rore, fin bild.

Ha en fin dag med familjen Rosalee.

Där ser det trångt ut Chakra.

Här har inte vädret bestämt sig än, men regn och ev åska har förutspåtts av väderguruna.

Ha det gott alla healers🌺

majlar
7/26/13, 9:07 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

God morgon alla. Kvavt och klibbigt. Myggen var som galna, när jag gick med Iris i morse. Hon är gillar verkligen blåbär, står där i riset och väntar medan jag plockar så hon får äta ur min hand. Hon är för söt.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Krya på dig rore.

Annons:
daga
7/26/13, 10:10 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

God morgon denna strålande fredag och en helg väntar igen. En vecka går i ilfart. Vackra bilder i dag och dom underbara hundögonen vill jag bara titta djupt i Majlar. Önskar er en underbar dag där ni befinner er.❤️

[GunillaF]
7/26/13, 10:46 AM
#8

God morgon alla strålande själar och tack för fina bilder i tråden.

Här har varit så kvavt och varmt i natt att t.om jag som aldrig har problem att sova, har vaknat 4-5 gånger i natt.

Dagen bjuder på fortsatt kvavt och soligt, men det går bättre när det är dag och man inte ska sova.

Ha en riktigt fin och bra Fredag alla! 🌺

Indiania
7/26/13, 11:02 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

God morgon alla!

Vi har haft besök i dagarna två och i går blev det mycket bilkörning. Känner mig lite mör och trött i dag, skall bara slappa.

Det är kvavt och soligt här också i går kväll var det +20 gr ute.

Ha en skön dag till er alla och vilka fina bilder i tråden! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Amandla
7/26/13, 11:52 AM
#10

Morrn! Jag är hos en kompis i Västervik, vi ska ta en båttur på havet, titta på stan och kanske shoppa lite.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Sol69]
7/26/13, 12:38 PM
#11

Lunchtid nu,, och jag fixat lite hemma. Som sagt healingen hjälpte igår energimässigt och mycket släpptes ut i natt. Det som är kvar är min onda axel och handled. Men det är säkert en inflammation som har blommat upp igen pga jag varit nedsatt och bearbetat och all energi gått åt till att räta ut mitt liv. lätt att tappa energi då och något blir lidande. Men tack alla goa för all energi ni gav mig igår.

Nu känner jag att jag orkar med att ta tag i det jag behöver framåt och att det är på rätt väg energimässigt. Är glad att vi kan hjälpa och stödja varandra, 🙂

Ha en trevlig fredag och helg..

Kram 🤗

Skogshumblan
7/26/13, 12:46 PM
#12

Så gott att höra Sol. Ja det är så gott att vi kan få hjälpas åt på olika sätt här i livet. säg till om du vill ha hjälp med healing för det onda

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
7/26/13, 12:56 PM
#13

Tar tacksamt emot om någon känner för att putta i lite extra energi i min vänstra axel och handled. 🙂

Just nu går jag omkring med en stödskena som ska hindra att jag rör handleden för mycket och på så sätt ge lite vila åt leden. 

Första gången jag fick ont i min handled, så hade jag en nära vän som körde healing direkt på handleden och den va bra i ca 5 år efteråt. 🙂

Men nu har jag ingen så nära mig längre som har kört på direkt på handleden och axeln. Så tar tacksamt emot allt stöd jag kan få och ger tillbaka när jag har tid och möjlighet. 😛

Annons:
majlar
7/26/13, 1:42 PM
#14

Sänder en dos med kärlek och energi. 💗

Skogshumblan
7/26/13, 1:45 PM
#15

Sol, jag skickar om en kort stund om du är beredd att ta lite.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
7/26/13, 1:46 PM
#16

Japp det blir jätte bra. Tack

Skogshumblan
7/26/13, 1:52 PM
#17

Ok då skickar jag nu:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: