Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 418 ggr
TezzD
7/25/13, 10:41 PM

energi önskas

Hejsan!
Nu var det ett tag sedan som jag både gav och tog emot.. 

just nu behöver jag iaf energipåfyllning.
Har ont i ryggen… och en massa onda herpesblåsor runt hela truten så jag kan knappt prata. Det svider, sticker o kliar så jag knappt kan äta--- Solens verk…☀️

Jag har dessutom arbetat ganska mkt nu och det är jag inte van vid… åkt hemifrån kl 7 och varit hemma runt 19.00- 19.30 varje kväll… har ingen energi kvar nu… för att jag ska orka med mina barn och ge dom all min tid nu under en veckas tid så känner jag att jag behöver lite påfyllning… och gärna lite extra mot mina hemska brännblåsor(munblåsor)…

❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
TezzD
7/25/13, 10:43 PM
#1

Tillägg; har "semester" i en vecka nu och då ska vi åka bort… just nu vill jag knappt…😢

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

[GunillaF]
7/25/13, 10:47 PM
#2

Skickar påfyllning vid 23-tiden om det går bra för dig.

daga
7/25/13, 11:51 PM
#3

Skickar healing vid midnatt.❤️

TezzD
7/26/13, 7:26 AM
#4

Tack kära ni! Ja något måste ni ha skickat för jag har blivit väckt av dottern flera ggr inatt (har henne precis mig just nu) ändå vaknade jag 6.40 och var klarvaken!! Det var den sovmorgonen det! Haha. Och barnen sover fortfarande *skratt* Tack fina ni!

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

TezzD
7/26/13, 7:27 AM
#5

Har henne bredvid mig ska det stå ;) Ligger och skriver från mobilen

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

majlar
7/26/13, 9:18 AM
#6

Min moster hade Herpes och hon fick ett tips. Kanske inte det fräschaste, men det hjälpte henne. Hon tog sitt eget öronvax på en tops och duttade försiktigt ut det på blåsorna. Bäst att göra det till natten, kanske. Värt ett försök.

Skickar ljus och  kärlek till dig också. Kram

Annons:
[Sol69]
7/26/13, 10:47 AM
#7

Kan skicka lite healing i kväll när det är lugnt om du fortfarande behöver det??

[GunillaF]
7/26/13, 10:50 AM
#8

#4 Härligt att du känner dig piggare Rosalee!🌺

TezzD
7/26/13, 10:17 PM
#9

Sol tar gärna emot lite till :)

Ja, det ska ni veta, idag har jag varit pigg! Det var längesedan.
Jag har inte haft ont i underläppen så att jag håller på att gr¨åta heller… fick panik för jag glömde min "mirakelsava" decubal lipbalm, när vi åkte på middag ikväll, för jag visste att jag skulle bli torr, det skulle svida, jag skulle inte kunna äta osv.. men det har faktiskt inte gjort lika ont idag! 

Öronvax=!`!??😮 hujeda mig… haha ! 
Jag har ju dragits med dessa besvär sen jag var 4 år…
Testat allt.. bästa botemedlet för mig är tyvärr att hålla mig helt ifrån solen… men det är svårt med barn o familj…. 😢

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Upp till toppen
Annons: