Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 1985 ggr
signemo
2013-07-24 11:24

Healing till Gunilla 24 juli kl. 21.00

Hej

Hoppas Ni är många som vill vara med och sända healing till Gunilla

ikväll.  Har frågat Gunilla om tid och 21.00 skulle passa bra.

Gunilla har skrivit om sina problem i tråden " Ber om Healing"

Nog ställer vi väl upp och skickar så gott vi kan.

Tack allesamman

Var rädda om varandra

Annons:
majlar
2013-07-24 11:36
#1

Jag är med. Kärlek och ljus❤️

Indiania
2013-07-24 11:37
#2

Jag är med och skickar! ❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Sameli
2013-07-24 11:41
#3

Jag är med ;) skickar mina böner och tankar om healing då!

"Man måste ge lite mer än man tar"

signemo
2013-07-24 11:45
#4

Tack för Ni är med❤️

Var rädda om varandra

Amandla
2013-07-24 11:46
#5

Självklart! ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Bettanbop]
2013-07-24 11:59
#6

Självklart är jag med ❤️

Så mycket som Gunilla har ställt upp på oss så gör jag det gärna 🌺

Annons:
Pysslan
2013-07-24 12:19
#7

Jag är också med och skickar

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

daga
2013-07-24 13:33
#8

Jag är med.❤️

[Sol69]
2013-07-24 14:08
#9

Jag är också med ☀️

[Bettanbop]
2013-07-24 14:22
#10

Hihi det här blir bra 👍 Du får nog spänna fast dig så du inte lyfter och far iväg till skyarna av alla kraft vi ska skicka….😃 vi blir nog fler så håll i dig 😉

Fjäril
2013-07-24 15:43
#11

Det är väl klart! Varma kramar till Gunilla och att det onda (och det som orsakar det) försvinner!

Sajtvärd på Övernaturligt

[Torahzen]
2013-07-24 17:00
#12

Jag är självklart med ❤️

[GunillaF]
2013-07-24 17:00
#13

Å tack! Vad ni är rara.❤️

Det blir nog en resa det här som jag sent kommer att glömma!

Fasten Seat Belts 🙂

Annons:
Skogshumblan
2013-07-24 19:00
#14

Gunilla, jag missade igår men säg till om tid som passar så är jag självklart med den tiden!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

signemo
2013-07-24 19:11
#15

Ikväll . klockan .2100🙂

Var rädda om varandra

Skogshumblan
2013-07-24 19:29
#16

Signemo, haha jag är lite knäpp…. Tack! Jag är på rätt dag nu;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

storlappen
2013-07-24 20:03
#17

jag är med och skickar🙂

penke
2013-07-24 21:05
#18

..litet skick blev det 😛

   penke ..

[VSK]
2013-07-24 21:32
#19

har skickat tre ggr 🙂

Skogshumblan
2013-07-24 21:33
#20

Hoppas våra samlade krafter ger dig något gott Gunilla.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[Sol69]
2013-07-24 21:47
#21

Jag har också skickat en stund..

[GunillaF]
2013-07-24 21:59
#22

Tack underbara ni för healingen.

Eftersom några har skrivit i "min" tråd där jag ber om healing så kopierar jag över det som de har skrivit efter healingen hit. Lättast att allt är i samma tråd.😉

2013-07-24 21:14 #47 skrivet av VSK

Gunilla har skickat tre ggr till dig nu utan att ta emot feelings.

Dock så fick jag lite yrsel och konstig känsla på pannloben och i mina ögon, samt lite ont i höger axel.

Vet ej om det är dina eller mina åkommor men var tvungen att berätta iaf.

-hoppas du fått energier av oss alla så att du klarar smärtorna bättre samt att din självläkningsprocess kommit igång.

krya på dig så gott det går.

Bandy, världens bästa lagsport. Läs mer här.

Det är aldrig försent att bättra sig.
Därför väntar jag ett tag till!

Om du inte förstår, googla

1 Bra inlägg | Anmäl (0) | Hantera

Avatar för Amandla

2013-07-24 21:27 #48 skrivet av Amandla

Jag kände av en glödhet röd punkt inne mellan ljumsken och höftkulan på vänster sida, allteftersom jag skickade så såg jag hur den svalnade och blev mer lila. Hoppas det känns bättre! 

 

SajtvärdPudel, MedarbetareHealingTarot och Övernaturligt

1 Bra inlägg | Anmäl (0) | Hantera

Avatar för Sol69

2013-07-24 21:48 #49 skrivet av Sol69

Det blev oerhörda stickningar i mina händer annars kände jag inget speciellt.

Love & Light

MedarbetareAstrologi i fokus

1 Bra inlägg | Anmäl (0) | Hantera

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[GunillaF]
2013-07-24 22:22
#26

Tack alla underbara människor för healingen.

De första 5 minutrarna kände jag ingenting! Men så började det som om tusen små fingrar, lätt, lätt, lätt, nuddade vid min kropp. Överallt!  Det kändes som små regndroppar som smekte över kroppen.

Sedan kom värmen!!!  En värme som rent av gjorde ont i min ljumske och längst upp på framsidan av höger lår, där jag har så ont. Värmen var nästan outhärdlig. Som om man har strykjärnet på det varmaste och tänka er att sätta det mot skinnet….  Så varmt! Jag kunde stundtals inte ligga riktigt still, så varmt var det, men så avtog det. Hela tiden fortsatte de lätta fingernuddningarna.

Så gott som hela tiden befann jag mig på en äng så full av prästkragar. Försökte få bort den känslan och bilden, men det gick inte. Jag brukar alltid säga till de jag ger healing att de ska försöka att tömma tankar och ta bort bilder och bara fokusera på andningen. Ni ska veta att jag försökte, men det blostrande prästkragehavet ville inte bort så då fick det vara kvar.

Jag har tittat i boken om växternas språk (efter påstötning har vi har lovat bokens förlag att inte skriva om deras böcker, det är därför jag skriver så kryptiskt)🤫 som beskriver vad olika växter betyder och där står om Prästkrage:

                              ************

Sprid din visdom där du befinner dig i livet.

Visdom: Precis här och nu är allt perfekt. Jag lär ut det jag kan. Jag sprider min visdom.

Du behöver inte förändra eller förbättra något för att dela med dig av dina kunskaper.

                             **************

Just nu så känner jag mig pigg och allert. Har dock inte testat benet mer än att ta mig en meter från en säng till datorn. Känner ingen värk just nu när jag sitter iaf. Jag tar det väldigt varligt resten av kvällen och det lilla jag måste gå, gås fortfarande med krycka. Så återkommer jag i morgon och berättar hur och om det är någon förändring. En förändring till ett mycket, mycket bättre tillstånd än det varit de senaste sex dagarna!

Kram och tack till er alla godhjärtade medmänniskor! 🤗❤️

[VSK]
2013-07-24 22:24
#27

Va glad jag blir Gunilla att du fick uppleva så mkt positivt. -hoppas du mår än bättre imorgon 🙂

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Amandla
2013-07-24 22:27
#29

❤️

(jag kände på mig att det var ditt högra ben, fast jag kände av det som vänster… blir ofta lurad av spegeleffekten)


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Sol69]
2013-07-24 22:29
#30

Hoppas att det gett resultat och du känner dig bättre i morgon..

Denna kommentar har tagits bort.
Skogshumblan
2013-07-24 23:01
#32

Så härligt Gunilla! Jag är ju så ny på det här men jag såg ett starkt gult ljus, ungefär som citronsaftsgul fast inte så "simmigt". Kändes varmt om händerna och gott att få ge tillbaka lite till dig som ger oss så mycket.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Indiania
2013-07-24 23:04
#33

Hoppas du sover gott i natt Gunilla!❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
2013-07-24 23:05
#34

#32 Jaa, men det glömde jag ju att skriva. Jag hade en stund ett intensivt gul ljus i mitt medvetande. Det Chakra som förknippas med gult är solarplexus och det står bl.a. för förutsättningarna för hälsans utveckling. Vilken tur att jag fick påfyllning där då!🙂

Annons:
[GunillaF]
2013-07-24 23:07
#35

#33 Tack Indiania. Det är jag helt övertygad om!

Hoppas du och alla ni andra också får sova gott!😴

Skogshumblan
2013-07-24 23:08
#36

Gunilla, tack för feedback.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Marr
2013-07-25 06:19
#37

Hoppas du får vakna idag Gunilla och ej behöva ha dessa smärtor!

Kunde ej logga in igårkväll , men skickade till dig 21.10. Upplevde denna hetta och såg t.o.m. eld. Den låg länge och brann vid din höftregion, jag upplevde höger sida. Det höll på ett bra tag så jag kan nog förstå att det kändes. Efter det somnade jag och sov till ända till nu. Allt gott till dig nu Gunilla!🌺

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

signemo
2013-07-25 08:39
#38

Gomorron Gunilla. Hoppas du sovit gott inatt. Och att gårdagen stund lindrade .  Om jag skall försöka beskriva hur jag upplevde det. så var det första en varm röd stjärna eller klot som liksom strålade utåt. Sen blev det väldigt varmt imellan mina handflator då jag försökte hålla dem över ditt ben o dig. sen är det som om du fick mycket varme från andra sidan  från Gud, Universum, änglar ja vad man nu vill kalla det. Det var liksom inte jag som gjorde, det var bara händerna som blev varma.

Önskar dig en fin dag

Var rädda om varandra

Fjäril
2013-07-25 08:57
#39

Så fint du skriver Gunilla! Jag hoppas att värken har lättat lite och att du har fått sova gott! Varma kramar

Sajtvärd på Övernaturligt

[GunillaF]
2013-07-25 09:25
#40

God morgon och tack igen för healingen i gårkväll.

Har sovit som en stock, men smärtan är kvar. Tyvärr. Det är vissa saker som inte går att heala vad jag kan förstå. Bl.a. sånt här. Egentligen skulle det ha behövts en operation direkt när skadan uppstog, men som jag är så gick jag inte till läkare förrän efter tre månader och då var det liksom kört att operera.

Jag får fortsätta med övningarna jag fått hos sjukgymnasten och sedan tala med läkaren igen när han kommer från semestern.

Kramar till er!

Fjäril
2013-07-25 10:08
#41

Det kan ta någon dag också men helt fri från smärtan och problemet kanske du inte kan bli utan operation - är det inget som är planerat? Är det något annat du kan se, som kan komma ur det här? Ja allt sådant vet du ju redan men fysisk smärta (och psykisk) kan vara någon annan underliggande orsak, som att stanna upp?

Sajtvärd på Övernaturligt

Annons:
[VSK]
2013-07-25 10:10
#42

Ibland så kan inte kroppens läkningsprocess åtgärda allt.

[GunillaF]
2013-07-25 10:33
#43

#41 Som jag skrev i #40 så gick jag till läkare alldeles för sent för att det ska gå att operera. Det blev en fraktur och muskeln och senfästet går inte att göra något åt nu (om det nu är det som är felet) Läkaren ska remitera mig till andra ställen än de jag redan varit på, när han kommer från semestern.

Det enda positiva (?!) som kan komma av detta, som jag ser det, är att jag ska lära mig att ta det lugnt och att be om hjälp. Men i dagsläget är det bara frustrerande att ta det lugnt - jag har liksom inte den mentaliteten.  Jag vill hålla på med saker,  inte sitta  som en "korusa" (= en koskit) på en stol. Jag ser ingen livskvalitet i det, men försöker hålla humöret uppe och se ljust på framtiden. Så klart det här blir bra så småningom.

Tror jag skrev om det här i tråden där jag bad om healing också, eller om det var på FB - minns inte riktigt…

 #42 Nä visst är det så VSK. Ett benbrott t.ex kan inte kroppen läka ihop på rätt sätt. En muskel som krymt ihop pga att muskelfästet gått av kan inte heller sträcka ut sig själv och sätta fast sig själv - som i mitt fall.

[GunillaF]
2013-07-25 16:18
#44

😃 Vet ni… Det är aningen bättre nu! 😃

Sameli
2013-07-25 16:36
#45

Åå så skönt Gunilla! Vet inte om min healing kom igenom igår men jag har läst Din upplevelse om den kraftfulla värmen Du kände och det lät ju helt otroligt!! Själv hade jag lite svårt att koncentrera mig för alla mygg, ajaj! Men när jag gick en bit ut på vägen och stod och tittade på en hjort som låg ner, nästan helt gömd på åkern "släppte" det lixom. I min Aura och runt mina händer lös det kraftig av ett vitt häftigt sken och jag hoppas verkligen att jag kunde tänka mig fram till dig och att du fick ta del av dem energierna och att mina böner nådde fram. Fick dessutom lite mersmak, det är kul att testa sig fram, kanske blir det en kurs framöver men för nu är det bara roligt att öva och öva och få egna erfarenheter! Hoppas att du får känna dig bättre från och med nu! Det är Du värd!

"Man måste ge lite mer än man tar"

[Bettanbop]
2013-07-25 16:59
#46

☀️ ❤️ ☀️

[GunillaF]
2013-07-25 17:02
#47

🤗

TezzD
2013-07-25 22:37
#48

Va synd att jag missade…😕Vill gärna ge tillbaka! 
Nästa gång är jag med!!! Skickar varma härliga positiva och energifyllda bubblor och hoppas du blir bättre! ❤️

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
[GunillaF]
2013-07-25 22:49
#49

#48 Tack för omtanken.  Det går inte att hinna vara med överallt,  jämt och du har ju fullt upp med ditt  just nu. Har svarat i din tråd om healing.❤️

[GunillaF]
2013-07-26 11:15
#50

Känner ytterligare förbättring i dag. Så det här blir nog bra till sist. Sakta men säkert! ❤️

Indiania
2013-07-26 11:23
#51

Vad glad jag blir Gunilla att det går åt rätt håll! 🙂 Det är bra att du tar det lilla lugna, det känns att du gör det! 🌺

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
2013-07-26 11:26
#52

#51 Ja, jag har nog aldrig varit så overksam någon gång tidigare i mitt liv. Tur det finns böcker att läsa!

Amandla
2013-07-26 11:39
#53

Härligt Gunilla! :-)


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Ammijo
2013-07-27 22:26
#54

Oj jag har inte sett detta förrän nu. Jag hoppas du är bättre men jag skickar en dos nu meddetsamma 22.30.

[GunillaF]
2013-07-28 00:32
#55

#54 Tack! 🌺

Det blir aningen bättre för varje dag!🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: