Annons:
Etiketthealing-önskas-ges
Läst 1236 ggr
[GunillaF]
7/20/13, 4:50 PM

Ber om healing

Ni som varit med här ett tag kanske minns att jag slet sönder en muskel i ljumsken för 1 1/2 år sedan. Har så väldigt ont emellanåt och vissa dagar/veckor är det så pass bra att jag inte riktigt förstår att jag kan ha så ont ibland att jag knappt kan gå…

I dag är en sån dag när jag har ondare än värst. Har t.om fått lov att låna kryckor för att kunna förflytta mig inomhus…

Jag antar att vi får våra törnar i livet för att lära vissa läxor och en av läxorna med det här onda i ljumsken är nog för att jag bl.a ska lära mig att be om hjälp till vissa saker här i livet och nu är ett sådant tillfälle;

Kan någon/några vänliga själar sända healing till mig. Jag kommer att ligga ner om bara en kort stund. (Ska förflytta mig från stolen bara)

Tack på förhand! ❤️

Annons:
[Chakra]
7/20/13, 5:20 PM
#1

Då skickar jag gärna till dig nu, Gunilla!

[GunillaF]
7/20/13, 5:31 PM
#2

#1 Tack söta rara. ❤️ Jag kommer att ligga ett par timmar nu.

[Sol69]
7/20/13, 6:50 PM
#3

Jag kan skicka lite healing till dig under kvällen om du fortfarande känner att du behöver det

[Bettanbop]
7/20/13, 7:56 PM
#4

Självklart ställer jag upp tillbaka 👍 healing bubbel är på väg, be att få Bettans bubblor 🤗

Sameli
7/20/13, 9:16 PM
#5

Jag försökte ge lite förut :) Hoppas att du blir bättre snart GunillaF!

"Man måste ge lite mer än man tar"

Theleonora
7/20/13, 9:57 PM
#6

Jag skickar lite senare ikväll, innan läggdags!


Annons:
[GunillaF]
7/20/13, 10:04 PM
#7

Tack snälla. ❤️Jag behöver nog hur mycket som helst nu.😓

[Sol69]
7/20/13, 10:18 PM
#8

Då får du lite när jag lägger mig om en stund..

[GunillaF]
7/20/13, 10:24 PM
#9

Tack Sol69 ❤️

daga
7/20/13, 11:10 PM
#10

Jag skickar healing till dig vid midnatt.❤️

[GunillaF]
7/21/13, 10:05 AM
#11

Tack från djupet av mitt hjärta till alla er som skickat. I dag känns det lite bättre. Ska ta det väldigt lugnt idag också så då blir det nog riktigt bra till slut. Tur att dottern är hemma och hjälper mig med saftkalaset jag ska ha för barnbarnen.

[Bettanbop]
7/21/13, 10:31 AM
#12

Skönt att höra att det känns bättre 🙂 Skickar några helande energistrålar till dig under dagen 🤗

Indiania
7/21/13, 10:37 AM
#13

Gunilla! Jag skickar healing under dagen om du vill.❤️Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Annons:
[GunillaF]
7/21/13, 10:50 AM
#14

Tack så hjärtligt Bettanbop och Indiania!❤️

Indiania
7/21/13, 12:55 PM
#15

Nu har jag skickat till dig Gunilla och hoppas det skall bli bättre (helst bra) med dig! ☀️

" Var nära naturen - var när dig själv "

Skogshumblan
7/21/13, 4:50 PM
#16

Gunilla, jag skickar senare ikväll, säg till när du tror det passar få. Hoppas du läker fort

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

smilax
7/21/13, 5:56 PM
#17

Jag kan ju inte skicka healing men jag önskar av hela mitt hjärta att du snart blir bra Gunilla! Vet hur jobbigt det är att ha ont. Tänker på dig!❤️

[GunillaF]
7/21/13, 6:13 PM
#18

#15 Tack Indiania. ❤️Det var bättre en stud mitt på dagen och jag gör som vanligt… går ut och hjälper dottern med barnkalaset, så nu sitter jag här och har ont igen….. När ska jag lära mig - har så svart för att sitta still….🥵

#16 Efter kl 21.oo när som helst för då är det lugnt här då barnbarnen somnat.❤️

#17 Tack smilax  -  det  att du önskar  av hela ditt hjärta, det är healing!❤️

Skogshumblan
7/21/13, 6:20 PM
#19

Ok Gunilla då skickar jag. Ska bli spännande att få försöka!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

solvinge
7/21/13, 6:30 PM
#20

Jag skickar till dig efter 22 ☀️

Annons:
Indiania
7/21/13, 6:39 PM
#21

#18 Det är svårt att tänka sig för när man känner sig bättre Gunilla.

Jag skickar mer till dig kl 22.30❤️

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
7/21/13, 7:22 PM
#22

Å tack, vad ni är rara!❤️

[Bettanbop]
7/21/13, 8:44 PM
#23

Hur känner du dig nu då? fortfarande ont?

Provade skicka en ny egenkomponerad healing variant till dig.

Sände ca kl 20,15 till dig 🤗 märkte du något?

[GunillaF]
7/22/13, 9:24 AM
#24

Tack snälla ni för healingen ni skickade i gårkväll.

#23 Inget specifikt, men det är inte alltid det märks, men det brukar ta ändå.

Det är aningen bättre idag. Ska försöka var så stilla, så stilla idag så får vi väl se hur det är framåt kvällen!

Kram till er alla!🤗❤️

Indiania
7/22/13, 10:18 AM
#25

Vad skönt att det känns lite bättre i dag Gunilla! Bra att du är i stillhet i dag och hoppas det skall bättra sig. ❤️Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
7/22/13, 2:12 PM
#26

Ja, fy vad jobbigt med besvär som kommer o går 'hur länge som helst'. (Själv dras jag ju med sviter från ett fall för några år se'n, o lär få dras med det alltid, gissar jag.)

Skönt att det känns bättre nu i alla fall, Gunilla!

Sänder dig lite extra "bubbel" sent ikväll, som du får fånga om och när du vill ha!

Håller tummarna för att värken släpper sitt grepp - väldigt snart! ❤️

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
7/22/13, 2:26 PM
#27

#26 Tack Andina, det mottas tacksamt!❤️

Sitter just nu och väntar på att bli uppringd av VC för att boka tid för ytterligare undersökningar. Röntgen visade en förslitning i höften, men jag har inte ont i den, det är ljumsken och övre delen av låret som gör så fördömdat ont. Det är som om någon sticker in en kvniv och rör om för varje gång jag stiger på högerbenet.

Annons:
Amandla
7/22/13, 2:42 PM
#28

Hoppas du mår bättre snart, Gunilla! Jag skickar också till dig 🤗


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
majlar
7/22/13, 9:57 PM
#29

Åh Gunilla. Jag lider verkligen med dig. Jag var i samma situation för 8 år sedan. Åkte in två gånger akut. Fruktansvärda smärtor. Har också förslitningar i vänstra höften. Men smärtan sitter i ljumsken. Trodde först att det var en propp, men läkarna undersökte mig  och kom fram till att det antagligen är en nerv som kommit i kläm, när belastningen blir för hög. Jag hade grävt med en stor spade, runt ett träd. Hjälpte till med foten och tryckte ner spaden i marken. Därav smärtan.

Jag fick bra strechövningar av sjukgymnasten och det funkar rättså bra. 

Jag skickar healing till dig i kväll kl 22.30 om du vill ta emot. 

Kram

[GunillaF]
7/22/13, 10:22 PM
#30

Tack majlar. Tar gärna emot ❤️

Mrjag
7/23/13, 6:01 PM
#31

Går det att få lite healing  så säger jag inte nej :)

[GunillaF]
7/23/13, 9:21 PM
#32

#28 Amandla, jag missade ditt inlägg i går. Tack!❤️

[GunillaF]
7/23/13, 9:25 PM
#33

#31 Mrjag, jag ber dig göra en egen tråd om du önskar healing.

[Sol69]
7/23/13, 9:56 PM
#34

Mår du bättre nu Gunilla?? Hoppas det 🙂

Annons:
[GunillaF]
7/23/13, 10:06 PM
#35

#34 Tyvärr inte. Det här var det värsta jag varit med om att vara segdraget. Är sjukskriven nu och får ta det väldigt varligt och röra mig så lite som möjligt. När "min" läkare kommer från semestern så hoppas jag att han kan skicka mig till en idrottsläkare eller nån annan som begriper sig på det här.

[Sol69]
7/23/13, 10:10 PM
#36

Okej.. sänder lite healing när jag lägger mig.. Kanske kan underlätta lite i alla fall.

[GunillaF]
7/23/13, 10:11 PM
#37

#36 Tack snälla du! ❤️

signemo
7/24/13, 9:48 AM
#38

Gunilla. får vi lov och sätta en tid då vi gör så gott vi kan?. Och när skulle det passa dig i såfall. Utan att veta inbillar jag mig att ju fler vi är ju bättre är det.

Försöker under tiden att skicka dig lite

Var rädda om varandra

[GunillaF]
7/24/13, 10:18 AM
#39

#38 Ja, det var en bra idé om några ville göra det.

I kväll klockan 21.oo?! Då är det nog lugnt här och inga besökare.

Rosen05
7/24/13, 12:03 PM
#40

Hej GunillaF!

Hoppas Du kommer att bli bättre och att värken försvinner!

Kram☀️ Rosen05

Marr
7/24/13, 12:12 PM
#41

Aj aj vad jobbigt du har det! Ska försöka vara med klockan 21.00. Ställer larmet…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
[Sol69]
7/24/13, 2:07 PM
#42

Jag ska också försöka vid 21:

Hur länge ska vi köra så vi är överens??

Amandla
7/24/13, 3:40 PM
#43

Det är nog svårt att säga hur länge, jag brukar skicka så länge det känns, så att säga. Ibland tar det två minuter och ibland 35. Grejen är ju den att mottagaren upplever det på ett annat sätt och tar emot i sin egen takt.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[GunillaF]
7/24/13, 4:52 PM
#44

Tack vad ni är rara.❤️

Precis som Amandla skriver så kan det ta olika lång tid för varje gång man sänder. Det kan även ta olika lång tid för var o en som är med i kväll också.

[Ravenna]
7/24/13, 5:15 PM
#45

Gunilla, vad jobbigt det låter för dig! Jag vet också hur det är att ha ont, inte kul alls. Jag önskar dig välmående och ser att du redan får fin hjälp härinne.

Jag har tyvärr inte möjlighet att skicka helande själv i nuläget, men däremot sänder jag dig goda tankar och en krya på dig-blomma! 🌺

[GunillaF]
7/24/13, 5:33 PM
#46

#45 Tack Ravenna! ❤️

[VSK]
7/24/13, 9:14 PM
#47

Gunilla har skickat tre ggr till dig nu utan att ta emot feelings.

Dock så fick jag lite yrsel och konstig känsla på pannloben och i mina ögon, samt lite ont i höger axel.

Vet ej om det är dina eller mina åkommor men var tvungen att berätta iaf.

-hoppas du fått energier av oss alla så att du klarar smärtorna bättre samt att din självläkningsprocess kommit igång.

krya på dig så gott det går.

Amandla
7/24/13, 9:27 PM
#48

Jag kände av en glödhet röd punkt inne mellan ljumsken och höftkulan på vänster sida, allteftersom jag skickade så såg jag hur den svalnade och blev mer lila. Hoppas det känns bättre!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
[Sol69]
7/24/13, 9:48 PM
#49

Det blev oerhörda stickningar i mina händer annars kände jag inget speciellt.

[GunillaF]
7/24/13, 10:01 PM
#50

VSK, Amandla och Sol69. Jag kopierade över era sista inlägg till den andra tråden och kommer att berätta där om vad jag upplevde.

Låser denna tråd nu och tack alla som skickat senaste dagarna!❤️

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: